וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: טרנסקסואל בהריון עם תאומים

טלי גולדשטין

30.3.2009 / 11:04

רובן נואה קורונדו חימנז, שהיה פעם אסטפניה, הפסיק את הטיפולים ההורמונליים על מנת שיוכל לעבור הזרעה מלאכותית

ספרד בהלם: טרנסקסואל בן 25 הודיע כי הוא בהריון עם תאומים. לפי דיווח ה"טלגרף" הבריטי, עובדת הריונו של רובן נואה קורונדו חימנז עוררה מחלוקת עזה במדינה בנוגע לאתיקת טכנולוגיות הרבייה החדשות.

חימנז, שלפי הדיווחים נמצא בשבוע התשיעי להריונו, הפסיק את הטיפול ההורמונלי שלו ודחה תוכניות לניתוח מלא לשינוי מין במטרה להיכנס להריון. זאת משום שחברתו בת ה-43 לא יכולה להיכנס להריון.

חימנז עבר 158 מרפאות הפריה לפני שמצא מרפאה בברצלונה שהסכימה לבצע את ההפריה בעזרת זרע של תורם. "זכותי להביא ילדים לעולם. נהיה משפחה של אבא, אמא ושני ילדים. איני רואה בכך כל בעיה", אמר חימנז.

עם זאת, הקהילה הרפואית בספרד הביעה חששותיה בנוגע לסוגיה. "אם אישה רוצה לעבור ניתוח לשינוי מין, על הניתוח להיות שלם ויש להסיר את השחלות", אמר דוקטור ג'וזפה לואיס בלסקה, גניקולוג בבית החולים בברצלונה, לעיתון "אל פאיס". "ההריון אפשרי מבחינה טכנית אך לא מבחינה אתית", הוסיף.

חימנז נולד כאסטפניה קורונדו חימנז. שם זה עדיין מופיע בתעודת הזהות שלו כך שהוא רשאי לעבור טיפולי הפריה והזרעה מלאכותית. חימנז הסיר כבר את שדיו בניתוח ומתכנן לעבור ניתוח לשינוי מין לאחר הלידה בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully