וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישום: דיין תקף את חברתו ואיים על חייה

איילה חננאל

30.3.2009 / 10:40

מכתב האישום עולה כי אסי דיין תקף את בת זוגו שלוש פעמים. דיין מואשם גם באיומים כלפי בת הזוג. "הוא ריתק אותה לספה וחבט בפניה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד השחקן והבמאי אסי דיין בבית משפט השלום בתל אביב. דיין מואשם בתקיפה ובאיומים כלפי בת זוגו. בכתב האישום צוין כי "ביום שישי האחרון, תקף דיין את המתלוננת ובעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם, הוא דחף אותה, נטל סכין מטבח ונופף בה אל מול פני של בת זוגו. בהמשך, רדף דיין אחרי המתלוננת תוך כדי שהוא אוחז בסכין ואיים כי ישחט אותה וכי לא תצא משם חיה וזאת בכדי להפחידה או להקניטה".

ישהה במעצר

עוד צוין בכתב האישום כי יום קודם לכן, "תקף דיין את המתלוננת בכך שריתק אותה לספה, חבט בפניה ומשך בשערה. כתוצאה מהתקיפה המתוארת לעיל, נגרמה למתלוננת פגיעה סביב עין שמאל". במקרה אחר מצוין בכתב האישום כי "בנמל תעופה באיטליה, תקף דיין את המתלוננת בכך שהפילה לקרקע ובעט בכל חלקי גופה פעמים רבות. כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלוננת סימנים כחולים בחלקים שונים בגופה".

דיין ישהה במעצר בתנאי אשפוז פסיכיאטרי, עד לדיון הבא בעניינו שיתקיים ביום שלישי הבא. במהלך המעצר, יעבור דיין בדיקה פסיכיאטרית שתאמוד את כשירותו. ההחלטה ניתנה בהסכמה בין הצדדים.

פרקליטו של השחקן והבמאי אסי דיין, עו"ד איתי בן-נון מהסנגוריה הציבורית, אמר בתגובה להגשת כתב האישום כי "גרסתו המלאה של מרשי לאירועים לא נמסרה במלואה ולכן אני יכול רק לפקפק בטענת המשטרה כי הוא הודה ברוב החשדות המיוחסים לו. אני מאמין שהיותו דמות ציבורית מתוקשרת ועברו של מרשי, גרמו למוטיבציית יתר מצד המשטרה להגשת כתב אישום. ככל הנראה, נבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully