וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לחברי סיעת קדימה: "גם לי קשה לעזוב"

פנחס וולף

29.3.2009 / 22:47

במפגש שערכה יו"ר מפלגת קדימה לחברי סיעת המפלגה בביתה, הבהירה ציפי לבני כי קדימה תהיה "אופוזיציה לוחמת"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

"קדימה תהיה אופוזיציה חזקה ולוחמת", כך אמרה הערב (ראשון)יו"ר קדימה ציפי לבני, במפגש חברי הסיעה בביתה שבתל אביב. לבני הוסיפה כי "בנושאים שנחשוב שהממשלה פועלת נכון – נתמוך בה כי זה מה שנחשוב שנכון למדינה. ובמה שלא – נילחם בה כדי שיהיה טוב למדינה, וזה לא מה שאנחנו רואים שיהיה כאן על פי ההסכמים הקואליציוניים של הממשלה הזו".

לבני הסבירה לחברי הסיעה את הסיבות שהניעו אותה להישאר באופוזיציה. "זה קשה, אבל אין ברירה", הסבירה לחברים. "לא פשוט לעזוב משרד ממשלתי. גם אני נפרדת בימים האחרונים מההנהלה, מהעובדים – וזה לא פשוט. שר שמאמין במה שהוא עושה ויודע שהוא עושה טוב עבור המדינה, לא פשוט עבורו לעזוב את העשייה. אך אנחנו עושים את זה ממקום מאוד נכון שמייצג את קדימה".

לבני הוסיפה כי "קדימה שנכנסת לתוך הממשלה מבלי שמקיימת את תנאיה, היא קדימה שמאבדת את זכות קיומה. קדימה היתה בעד מציאת קווים משותפים עם ישראל ביתנו אך לא היתה נותנת את כל התיקים של אכיפת החוק למפלגה הזו, קדימה מאמינה בלתת למי שאין לו אך לא בהיקפים ובדרך שניתנו לש"ס".

עוד אמרה לבני, "תחשבו על היום בו קדימה בממשלה הייתה צריכה להצביע על עצם הקמת הממשלה, להצביע על התקציבים שנגזרו מההסכמים – זה לא אנחנו ולא על זה בחר בנו רוב הציבור בישראל. קדימה עמדה במבחן הציבורי הראשון שלה במקום בו המפלגות האחרות נכשלו. קדימה כבר הוכיחה שהיא אלטרנטיבה טובה יותר לממשלה שתקום מבחינת ההתנהלות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully