וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק חילק את התיקים: ברוורמן בפנים

פנחס וולף

29.3.2009 / 22:15

הח"כ שתמך בישיבה באופוזיציה קיבל על עצמו את תפקיד השר לענייני מיעוטים. "כבר בוועידה הבהרתי שאקבל את הכרעת הרוב"

יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, החליט הערב (ראשון) על מינויי השרים וסגני השרים מקרב אנשי המפלגה. בתום סבב שיחות ודיונים, החליט ברק כי ח"כ אבישי ברוורמן ישמש כשר שר בלי תיק לענייני מיעוטים וחבר בקבינט החברתי-כלכלי. כמו כן הוחלט כי שר התשתיות בממשלה היוצאת, בנימין בן אליעזר, יעבור למשרד התמ"ת, שלום שמחון יישאר בתפקידו כשר החקלאות, יצחק הרצוג יישאר בתפקידו כשר הרווחה, מתן וילנאי ימשיך לשמש כסגן שר הביטחון ואורית נוקד תהיה סגנית שר במשרד התמ"ת.

ברוורמן אמר הערב לוואלה! חדשות כי על אף שתמך בישיבת המפלגה באופוזיציה, הוא הודיע בנאומו בוועידת המפלגה כי בכוונתו לכבד את הכרעת הוועידה. "באתי לפוליטיקה לעשות ולבצע. בין האפשרות לשבת כח"כ רוגז או לתרום אני בוחר בדרך השנייה", אמר ברוורמן. ברוורמן התייחס גם לנושא הדו קיום ואמר כי הוא חשוב, "היה לי ניסיון בו גם כנשיא אוניברסיטת בן גוריון, אלמד את הנושא ואשקיע את כולי בו".

ברוורמן היה כאמור בין חברי הכנסת שהתנגדו לכניסת המפלגה לקואליציה. לאחר הבחירות תקף ברוורמן את ברק ואמר כי "הסיבה שהגענו למה שהגענו היא חוסר הבגרות של מנהיגים. אני מתכוון לגבי אחריות. ברק עשה את כל הטעויות, שאם הוא לא היה עושה אותן היינו מנהיגים את המדינה". ברוורמן טען בתוקף שמקום מפלגת העבודה הוא באופוזיציה. לדבריו, "זה סופי, למרות שלמדתי ששום דבר לא סופי. אני חושב שמפלגת העבודה צריכה להיות באופוזיציה. חבריי ואני נשלוט באופוזיציה, גם אם ציפי לבני תעמוד בראשה. הציבור רוצה את מפלגת העבודה הישנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully