וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור למדונה לאמץ את הילדה ממלאווי"

טלי גולדשטין

29.3.2009 / 18:39

קרן צדקה הפצירה בזמרת לחזור בה מכוונתה לאמץ ילדה ממלאווי. "המקום הטוב ביותר עבורה היא משפחתה או הקהילה המקומית"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: איילת שולמן)

קרן צדקה בריטית הפצירה היום (ראשון) במדונה לשקול מחדש את תוכניתה לאמץ ילדה ממלאווי – המדינה האפריקאית ממנה אימצה בעבר את בנה דיוויד. דומיניק נאט, דובר ארגון "סייב דה צ'ילדרן", אמר כי עדיף לילדה להישאר במלאווי מאשר להיות מאומצת על ידי כוכבת הפופ הגרושה הטריה, לה כבר יש שלושה ילדים.

"המקום הטוב ביותר עבור הילדה היא המשפחה שלה או הקהילה המקומית", אמר נאט. "למרבית הילדים, המתגוררים בבית יתומים במדינה, יש עדיין הורה אחד בחיים או משפחה מורחבת שיכולה לטפל בהם בהיעדר ההורים", הוסיף.

מדונה נחתה היום (ראשון) במלאווי. היא תשהה במלון יוקרה בו שהתה כבר בעבר. לפי הדיווחים האחרונים בתקשורת, מדונה מתכוונת לאמץ ילדה בשם מרסי ג'יימס. אביה של מרסי בחיים אך מעבר לזה, לא ידועים פרטים נוספים על משפחתה. קרובי משפחתה של מרסי נתנו הסכמתם לאימוץ ומדונה ודודה של מרסי יופיעו מחר בבית המשפט על מנת לחתום על מסמכי האימוץ.

לטענת הארגון הבריטי, אימוץ ילדים על ידי זרים צריך להתבצע אך ורק אם לילד המדובר אין בכלל קרובי משפחה בחיים וכל החלופות האחרות נשקלו ועלו בתוהו. "אפשרות האימוץ מדרבנת את ההורים לזנוח את ילדיהם", אמר נאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully