וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: ישראל מגלה גמישות בסוגיית האסירים

ניר יהב

28.3.2009 / 11:09

בכיר בארגון חמאס אמר כי 24 השעות הקרובות תהיינה מכריעות בכל הנוגע לעסקת שליט וכי שני הצדדים מגלים גמישות בסוגיות המחלוקת

בכירים בחמאס מסרו כי בארגון מגלים גמישות בנוגע לסוגיית גירוש מספר אסירים פלסטינים שישוחררו במסגרת עסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט וכי ישראל בתמורה מגלה גמישות בכל הנוגע לרשימת האסירים ה"כבדים" שהיא אינה מוכנה לשחרר.

בכיר בארגון מסר לעיתון "אל-חיאת" כי חמאס מוכן לגרש מספר אסירים לחו"ל אם ישראל תסכים לשחרר את כל 450 האסירים ברשימת האסירים "הכבדים". לדברי הבכיר, "גירוש חלק מהאסירים עדיף מהשארתם בכלא לכל ימי חייהם". הוא הוסיף וציין כי 24 השעות הקרובות תהיינה מכריעות בכל הנוגע לעתיד העסקה.

מקורות פלסטינים וישראלים אמרו אתמול לאתר חדשות פלסטיני. כי מצרים משקיעה מאמצים רבים על מנת לגבש עסקה עד ליום שלישי הקרוב, מועד השבעת ממשלת נתניהו בכנסת.

"ההתייעצויות שמנהלים הבכירים המצרים ביומיים האחרונים עם הישראלים בתל אביב היו חיוביות, וכתוצאה מהן קיבלו הצדדים החלטה על כך שיש צורך להשלים את העסקה עד יום שלישי", הוסיפו המקורות. המקורות ציטטו את הבכירים המצרים באמרם כי ההנהגה המצרית "נחושה לגבש עסקה לפני כניסת נתניהו לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully