וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בבריטניה: פרסומות בעד הפלות

טלי גולדשטין

26.3.2009 / 20:05

זו הפעם הראשונה שפרסומות של שירותי ייעוץ ומרפאות להפלות ישודרו בטלוויזיה הבריטית, זאת בשל העלייה בשיעור ההריונות בקרב נערות

פרסומות של מרפאות המבצעות הפלות והמציעות ייעוץ בנושא ישודרו לראשונה בטלוויזיה הבריטית. למרות שהמהלך צפוי לפגוע ברגשות חלק מהאוכלוסייה הבריטית, ישודרו הפרסומות בזמן צפיית שיא בערוצים המובילים: ITV, ערוץ 4, סקיי ואחרים.

שינוי המדיניות עולה בקנה אחד עם מאמצי הממשלה הבריטית לגרום לירידה במספר ההריונות בקרב נערות. מספר ההריונות בקרב צעירות בבריטניה הוא הגבוה באירופה – 42 מתוך אלף בנות 18 ומטה.

שירותי הייעוץ יוכלו לפרסם עצמם במהלך שידור אופרות סבון, סרטים תיעודיים ועוד. קבוצות המתנגדות להפלות האשימו את הרגולטור הבריטי בתחום התקשורת בבריטניה ב"דעה משוחדת" נגדם על רקע אישור שידור הפרסומות. לטענתם, דבר זה רק יגביר את שיעור ההפלות במדינה. "הפלה אינה אמורה להיות הפתרון לבעיות נשים" אמר ג'ון סמיטון, מנהלת האגודה להגנה על עוברים.

הגוף האחראי על סטנדרטיים פרסומיים הציע את השינוי הדרמטי במדיניות לאחר 18 חודשים של בדיקת 2,500 החוקים והרגולציות במדינה ומעל ל-400 חקיקות. בנוסף לאישור פרסומות של מוסדות התומכים בהפלות, ניתן יהיה לשדר פרסומות של קונדומים בכל הערוצים בשעות צפיית השיא.

  • עוד באותו נושא:
  • הפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully