וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשעה: רצח איש עסקים בגלל חוב כספי

עדי שמחוביץ

26.3.2009 / 16:40

בית המשפט פסק כי דרור חכמון רצח את שלמה קקון בגלל חוב כספי לחברה שבה הועסק הנרצח. חכמון הורשע גם בשיבוש הליכי משפט

בית המשפט המחוזי בתל אביב, הרשיע היום (חמישי) את דרור חכמון ברציחתו של שלמה קקון. על פי הכרעת הדין, חכמון ביצע את הרצח בכוונה תחילה לפני כשלוש שנים בגלל חוב כספי לחברה שבה הועסק קקון. חכמון היה בעליה ומנהליה של צרכניה ותחנת דלק במושב גן יאשיהו והיה חייב כ-200 אלף שקלים לספקית הדלק, חברת דסן בע"מ.

לצורך הסדרת החוב, קבע חכמון פגישה בביתו עם קקון. כשהגיע קקון לבית, הוא הותקף על ידי חכמון באמצעות חפץ חד. חכמון דקר את קקון באמצעות החפץ כ-31 פעמים בכוונה לגרום למותו. קקון מת כתוצאה מהדקירות ומאובדן דם רב. לאחר המעשה, עטף חכמון את גופתו של קקון בשמיכה, הכניסה לשק יוטה והעביר אותה לתא המטען של רכבו.

חכמון גם הכניס על פי הכרעת הדין לשקית את הסכין ואת הטלפונים הניידים שלו ושל הנרצח שהיו מוכתמים בדם. את החפצים זרק חכמון לתוך מכולת זבל במגרש חניה בנתניה. את רכבו של קקון עם גופתו בתא המטען, הסיע חכמון לתל אביב ושם נטש את הרכב.

על מנת לטשטש את כל עקבות הרצח, חכמון זרק מביתו ריהוט שהוכתם בדמו של קקון וכן צבע את קירות הבית ואת דלת הכניסה. לאור מעשיו אלו, הורשע חכמון גם בשיבוש הליכי משפט. יומיים לאחר הרצח, גופתו של קקון התגלתה ברכבו לאחר שדיירת במקום הזעיקה את המשטרה מאחר והרכב הפריע לתנועת משאיות באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully