וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: המבורגר שמכיל 4,800 קלוריות

עידן דורנר

26.3.2009 / 9:06

קבוצת בייסבול במישיגן מציעה לאוהדיה לנסות את הכריך המפלצתי, שמכיל 5 סוגי בשר, 5 סוגי גבינה, צ'יפס וחצי קילו בצק

לא פלא שארה"ב הפכה לביתם של אנשים רבים הסובלים מעודף משקל חמור. שירותי ההסעדה באיצטדיון בייסבול במישיגן מציעים לאוהדים המגיעים לצפות בקבוצתם האהובה להעביר את המשחק אגב אכילת חוסם עורקים אמיתי: המבורגר ענק, המכיל 4,800 קלוריות – יותר מכפול מהכמות היומית המומלצת לאדם.

פצצת הקלוריות הזאת מכילה חמישה סוגי בשר, חמישה סוגי גבינה, צ'יפס, צ'ילי, רוטב סלסה, שמנת חמוצה ולחמנייה העשויה מחצי קילו בצק. המרכיבים הבריאותיים לא הוזנחו לגמריי – על גג ערימת הג'אנק פוד הזאת מונחים כמה עלי חסה ושתי פרוסות עגבניה. הסכום שתאלצו לשלם עבור ה"תענוג" הוא 20 דולר.

המגרש במישיגן הוא ביתה של קבוצת הבייסבול מישיגן ווייטקאפס, המעודדת את אוהדיה לסיים את ההמבורגר, ומבטיחה טי-שירט של הקבוצה במתנה למי שיצליח לעמוד במשימה. "חוץ מזה שהוא מיוחד, גדול וביזארי, הוא מאוד טעים", סיפר נשיא הקבוצה סקוט ליין, "אני בטוח שיהיו כמה משוגעים שינסו לאכול את כולו".

המבורגר "חמישית השליש", הקרוי על שם האיצטדיון בו משחקת הקבוצה, מכיל 300 גרם שומן, 744 מיליגרם כולסטרול ויותר מ-10,000 מיליגרם סודיום. ליין דוחה את ההשלכות הבריאותיות הכרוכות באכילת ההמבורגר: "בבית אנשים אוכלים בריא. כשהם באים לראות משחק, הם אוכלים נקניקיה מדי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully