וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטעני צינור התגלו בבניין מגורים ביפו

איילה חננאל

25.3.2009 / 18:31

המטענים התגלו על גג בניין בשכונה בה הפעילה העירייה תוכנית כוללת לסיוע למשפחות במצוקה. "במקום מתקיימת פעילות עבריינית רבה"

מטעני צינור התגלו היום (רביעי) ביפו בשכונה בה הפעילה עיריית תל אביב תוכנית כוללת לסייע למשפחות במצוקה. גורמים במשטרה סיפרו לוואלה! חדשות כי מתחם קדם שבו נמצאו שני מטעני הצינור "הינו אזור בו מתקיימת פעילות עבריינית רבה".

בשעות אחר הצהרים התקבל במשטרה דיווח על מציאת שני צינורות חשודים על גג בניין ברחוב שם הגדולים במתחם קדם. חבלני משטרה שהגיעו למקום, העלו רמת חשד ובדיקת הממצאים העלתה כי מדובר בשני מטעני צינור. במשטרה בודקים את רמת מוכנות המטענים והאם הם הוחבאו במקום או לחילופין נודעו לפגוע באדם המתגורר באזור.

באתר האינטרנט של עיריית תל אביב נכתב כי "העירייה הפעילה לפני מספר שנים במתחם תוכנית כוללת, במטרה לנסות ולשבור את שרשרת המצוקה הרב-דורית הקיימת בקרב 90 המשפחות החיות במתחם". במסגרת התוכנית צוין כי "בני נוער מנותקים יופעלו במסגרת ספורטיבית ואתגרית וילדים בגילאי 5-10 יופעלו במסגרת תוכניות חברתיות ולימודיות ארוכות טווח".

עוד הבטיחו בעירייה עם תחילת התוכנית כי "תבוצע פעילות בקרב התושבים לצורך בניית מנהיגות מקומית, שתיקח חלק בקבלת החלטות ובביצוען". במשטרה טוענים כאמור כי למרות התוכניות לסייע לתושבים, ישנה במקום פעילות עבריינית רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully