וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: האחים מלכה הניחו המטען בירושלים

איילה חננאל

25.3.2009 / 16:38

לאחר שנודע כי המשטרה הצליחה לסכל פגיעה באיש משפחת אברג'יל, היום הותר לפרסם כי בין העצורים גם ראשי "הכנופיה הירושלמית"

הותר לפרסום: האחים יוסי וסם מלכה, מראשי "הכנופיה הירושלמית", נמנים על ארבעת תושבי ירושלים שנעצרו השבוע בחשד לתכנון, מעורבות וביצוע פיגוע פלילי בעיר. ביום שני דווח כי הארבעה נעצרו במהלך שלושת השבועות האחרונים על ידי בלשי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים.

גורמים במשטרה חושדים כי מטען החבלה שנתפס ברשותם של ארבעת העצורים היה מיועד להגיע לאחד מראשי משפחת אברג'יל. במשטרה סבורים כי העברת המטען תוכננה להתבצע כנקמה על ניסיון חיסול האחים מלכה, שנמנע בחודש ספטמבר האחרון ברחוב העלייה בירושלים.

במשטרה עלה אז החשד כי אנשיה של משפחת אברג'יל ניסו לפגוע באחים סמי ויוסי מלכה. המשטרה לכדה את שני החשודים שהסתובבו ליד מכוניותיהם של האחים מלכה. עוד הוסיפו גורמים במשטרה כי אין זה יד המקרה ששוטרים סיכלו מבעוד מועד פגיעה באחים מלכה.

שני העצורים הנוספים בפרשה הם קצין כיבוי אש ואדם נוסף שחשוד בהובלת מטען החבלה. לפני כחודש, נעצר בעקבות מידע מודיעיני אבי אלימלך, המוכר למשטרה מעבירות יבוא וסחר בסמים. אלימלך נעצר בסמוך לשער הגיע בדרכו למרכז הארץ. בחיפוש שנערך ברכבו התגלה מטען חבלה שככל הנראה יועד לחיסול של אחד מראשי ארגון משפחת אברג'יל.

קצין הכיבוי הוא משה לילי - מפקד קורס כבאים בבית ספר בראשון לציון. הוא נעצר בתחילת חודש מרץ בחשד כי החביא את המטען ברכבו בתחנת כיבוי האש בגבעת מרדכי. ככל הנראה הוא החביא את המטען בתמורה לכיסוי חוב של כמה עשרות אלפי שקלים בשוק האפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully