וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצין בכיר מאושפז ותוקפיו ישוחררו?"

איילה חננאל

25.3.2009 / 15:27

במשטרה זעמו לאחר שמעצר החשודים בהשתתפות במהומות באום אל פאחם הוארך רק ביום. "מסר שאנשי החוק הם מטרה לגיטימית"

"לא ייתכן שקצין בכיר מאושפז בבית החולים ותוקפיו ישוחררו ממעצר לאחר יום אחד בלבד" - כך אמרו היום (רביעי) גורמים במשטרה לוואלה! חדשות לאחר שבית המשפט האריך ביום את מעצרם של החשודים בהשלכת אבנים אתמול באום אל פאחם.

במהומות שהתפתחו אתמול סביב צעדת הימין בעיר נפגע בין השאר סגן מפכ"ל המשטרה, ניצב שחר אילון, ואושפז בבית החולים במצב קל. "מחיר העין הפצועה שלו זה רק יום אחד?" שאלו היום במשטרה. "ואילו לא היה חובש קסדה והסלע היה פוגע בראשו ולא רק בעינו? זה מעביר מסר שמותר לפגוע בנו".

"הייתה פשוט מלחמה", המשיכו הגורמים ואמרו, "ומנענו שפיכות דמים בין שני הצדדים בגופנו. 15 שוטרים נפצעו ובית המשפט לא חושב שזו עילה ל"מסוכנות". הרי בעת המבצע בעזה היו מהומות בוואדי ערה ואנשים שנעצרו שם עדיין עצורים היום עד תום ההליכים. מה ההבדל בין המקרים?"

הלילה עצרה המשטרה 13 בני אדם, ביניהם שלושה קטינים, החשודים שלקחו אתמול חלק במהומות באום אל פאחם. כאמור, היום אחר הצהרים האריך בית המשפט את מעצרם של רובם ביום ושניים מתוכם שלח למעצר בית. "עצרנו את רובם במשך הלילה על בסיס מודיעין והבאנו לבית המשפט ראיות מוצקות למסוכנותם", אמרו במשטרה. "מה, קצין בכיר שמאושפז וכמעט איבד עין ו-15 שוטרים פצועים זה לא ראיה למסוכנות? אנו עשינו את תפקידנו כפי שהוטל עלינו על ידי בית המשפט, שהחליט לאשר את התהלוכה שהתקיימה על פי החוק. בית המשפט קבע שאנחנו נאבטח את התהלוכה ועשינו זאת על הצד הטוב ביותר ועובדה שהפצועים העיקריים הינם מצד כוחותינו. כעת בית המשפט מאפשר לנו בקושי יום אחד של חקירה".

"בית המשפט פשוט נותן להם פרס ומשדר מסר שאנשי החוק הינם מטרה לגיטימית. כעת, כשעבודתנו הסתיימה, אין צורך לתת דין וחשבון למי שתקפו שוטרים, פצעו קצין בכיר וסיכנו חיי אדם", סיכמו הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully