וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל תיכון בראשל"צ הטריד תלמידה

איילה חננאל

25.3.2009 / 13:37

התלמידה התלוננה כי מנהל תיכון "עמית עמל", שמעון שיבר, העיר לה הערות מיניות. תלמידים: "ידענו על המעשים תקופה ארוכה"

בית המשפט התיר היום (רביעי) לפרסום כי מנהל תיכון "עמית עמל" בראשון לציון, שמעון שיבר, חשוד בהטרדה מינית של תלמידה בבית הספר. שיבר נעצר אתמול לאחר שהתלמידה התלוננה כי העיר לה הערות בעלות גוון מיני.

במקביל, נחקר החשד כי שיבר אף ביצע מעשה מגונה באחת מהמורות המלמדות בבית הספר. שיבר זומן אתמול לחקירה בעקבות הגשת התלונה ולבסוף הוחלט על מעצרו. מעצרו של המנהל הוארך היום עד יום ראשון. שעות ספורות לפני כן הודיע כי הוא יוצא לחופשה מניהול בית הספר.

לפני כשנה, התלוננה סייעת בבית הספר נגד שיבר וטענה כי הוא אנס אותה. ממצאי החקירה הועברו לפרקליטות, שם הם נמצאים עד היום - וטרם התקבלה הכרעה בתיק.

"הוא תמיד היה נראה חשוד"

תלמידים מתיכון עמל אמרו היום לוואלה! חדשות כי אינם מופתעים לנוכח מעצרו. "אנחנו ידענו על זה כבר תקופה ארוכה. יותר מחצי שנה מסתובבות על זה שמועות בבית הספר. בחדר שלו היה מזרון ומקלחת, וזה תמיד היה נראה לנו חשוד", סיפרו תלמידים משכבת י"א.

ק' וא', שתי תלמידות כיתה י"ב, אף טענו כי שיבר,"היה נוהג להעיר לנו כל מיני הערות שגרמו לנו להרגיש לא בנוח על המראה שלנו. לי פעם אחת הוא העיר שהשדיים של יפיים ושאני גודלת להיות אישה מאוד סקסית", סיפרה ק'. השתיים טוענות כי ידעו על עצם קיום תלונה קודמת בגין אונס על שיבר שהוגשה על ידי סייעת בבית הספר לפני כשנה ואומרות כי,"ידענו שכבר מישהי התלוננה ולא סתם תלמידה אלא מורה, ולא עשו לא כלום. הוא אפילו המשיך להיות מנהל התיכון, אז העדפנו לשתוק ולסבול. במילא בסוף השנה אנחנו מסיימות ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully