וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 87: "הנשיא קנדי הכניס אותי להריון"

טלי גולדשטין

24.3.2009 / 18:44

ליסה לאנט בחרה לחשוף את סודה לאחר ששה עשורים: היא ניהלה רומן עם ג'ון קנדי ב-45', נכנסה להריון וקיבלה ממנו הצעת נישואין

"בקיץ 1945 הבנתי שאני בהריון. אמרתי לג'ון והוא הציע לשאת אותי לאישה אך זה לא היה אפשרי", דברי ליסה לאנט בת ה-87, הטוענת כי ניהלה רומן סוער עם נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון פ. קנדי. לפי דיווח ה"אינדיפנדנט" הבריטי, לאנט נכנסה להריון ב-1945 במהלך פרשיית אהבים בת שנתיים עם קנדי, בעודו מחלים מפציעותיו בשדה הקרב בתום מלחמת העולם השניה.

הרומן החל לאחר שהשניים נפגשו בעיר פיניקס שבאריזונה. קנדי החלים אז מניתוח בגב. הוא נזקק לניתוח לאחר שספינת הטורפדו עליה שירת נתקלה בספינה יפנית עוינת. כששמע את החדשות לגבי התינוק, ביקש קנדי מלאנט להתחתן, אך לדבריה, היא סירבה.

"חיי היו נהדרים באותה תקופה ולא רציתי לוותר עליהם. נישואין לא היה דבר שבכלל חשבתי עליו", אמרה לאנט. למרות שקנדי ולאנט לא התחתנו, לדברי לאנט, הנשיא העתידי שמר איתה ועם משפחתה על קשר ונפגש איתם מדי פעם. ככל הנראה, הוא אפילו שילם את שכר הלימוד של הילד כדי שיוכל ללמוד בבית ספר צבאי פרטי מחוץ לניו יורק.

לאנט מודה כי אין לה שום דרך להוכיח את אמיתות הרומן, למרות שקנדי אכן ביקר באריזונה למשך מספר שבועות במהלך החלמתו. בנוסף, לא סיפקה לאנט שום סיבה לכך ששמרה בסוד את הרומן עם דמות היסטורית כה מפורסמת במשך כל כך הרבה שנים.

טוני בוהלר בן ה-63, ילדו של קנדי לפי הטענה וסוחר אמנות בגמלאות, סבר שאבו האמיתי הוא אזרח מקסיקני. "אמי סיפרה לי שבעלה לשעבר חואן הוא אבי. הטלתי בכך ספק מאחר שאני לא נראה מקסיקני", אמר בוהלר.

חיי האהבה של הנשיא קנדי כיכבו בכותרות פעמים רבות. בין השאר, השמועה מספרת כי ניהל רומן סוער עם השחקנית מרילין מונרו בעודו נשוי לאשתו ג'קלין קנדי. בשנה שעברה ג'ק וורתינגטון מקנדה טען שאמו ניהלה רומן עם קנדי לאחר בחירתו לתפקיד ב-1960.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully