וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסע בין כוכבים" חוזרת לטלוויזיה?

עינב שיף

24.3.2009 / 13:01

בריאן פולר, תסריטאי הספין-אוף של אגדת המדע הבדיוני "מסע בין כוכבים" דוחף להחזרת הסדרה למסך הקטן, במקביל לסרט שייצא בקיץ

"מסע בין כוכבים" בדרך חזרה לטלוויזיה. סוכנויות הידיעות מדווחות כי התסריטאי בריאן פולר, שכתב בעבר את התסריט עבור "מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9", מעוניין להחזיר את הסדרה למסכים. לשם כך, פנה פולר לג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), במאי הסרט החדש בסדרת "מסע בין כוכבים" שייצא במאי למסכים לשם הוצאת הפרויקט לפועל.

"אמרתי לסוכן שלי ולאנשים של ג'יי ג'יי שאני מעוניין ליצור עוד סדרת 'מסע בין כוכבים' ויש לי רעיון שאני משתעשע בו", אמר פולר. "אני אשמח לחזור לרוח הסדרה הישנה, עם הצבעים והגישה. אהבתי את 'חלל עמוק 9', אבל נראה לי שהם איבדו את הכיף של הסיקסטיז ואשמח מאד להשיב את הסדרה למקורות". אשמח לעשות זאת בעידן סרטו של ג'יי ג'יי. אך על ספינה אחרת ועם הרפתקה שונה לחלוטין".

"מסע בין כוכבים" היא בין סדרות המדע הבדיוני המצליחות ביותר מסביב לעולם. סדרת המדע הבדיוני עלתה לאוויר בשנת 1966 ואז הפכה לאירוע קאלט עם עשרות אלפי מעריצים המקיימים כנסים שונים ברחבי העולם העוסקים בסדרה ומשמעויותיה. מאז שודרה הסדרה לראשונה נוצרו לה שישה ספין-אופים שונים (ביניהם "חלל עמוק 9") ו –10 סרטים. סרטו של אברהמס שייצא במאי אמור להיות "פריקוול", כלומר סדר האירועים שקדם להיווצרות הסדרה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully