וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול: הפרסומת של שופרסל דיל מטעה הציבור

עדי דברת ואופיר בר-זהר

24.3.2009 / 7:52

הכן קמפיינך לפסח: הרשת פנתה לרשות כנגד המתחרים בטענה כי הקמפיין מטעה את ציבור הרוכשים ומבוסס על מחירונים לא עדכניים

רבוע כחול לא מתכוונת לוותר לשופרסל. במכתב ששלחה הקבוצה ביום ראשון לראש אגף פרסומות ברשות השנייה יוצאת רבוע כחול נגד הקמפיין של שופרסל דיל, בטענה שהחברה מטעה את הציבור בפרסומת "הכסף שלך קונה יותר", שכן לטענתה מגה בול מציעה מחירים נמוכים יותר משופרסל דיל.

רבוע כחול מפנה במכתבה לכתבה שפורסמה ביום שישי במוסף ממון של "ידיעות אחרונות", לפיה בדיקה הראתה כי מגה בול של רבוע הכחול עומדת בהבטחתה להיות הרשת הזולה ביותר וזולה יותר משופרסל דיל. "בימים של מיתון ומצב כלכלי קשה, בעוד הציבור נערך לקניות הנרחבות ערב חג הפסח, יש חומרה יתרה להטעיית הציבור על ידי שופרסל", נכתב. רבוע כחול דורשת מהרשות השנייה להורות לשופרסל להוריד את הפרסומת ולבחון את האסמכתאות שהגישה שופרסל לביסוסה.

מאבק מתמשך על דימוי של רשת זולה

לפני כחודשיים יצאה רבוע כחול נגד הפרסומת של שופרסל דיל לפיה "הכסף שלך קונה יותר. זה בדוק", וטענה במכתב לרשות השנייה כי אימרה זו לא מבוססת על מחירי 2009. הרשות קבעה באותו עניין כי על שופרסל לתקן את הסיסמה או להביא לה ביסוסים. שופרסל הביאה ביסוסים והרשות אישרה לה לשדר את הפרסומת.

משופרסל נמסר בתגובה: "הנתונים שבידי שופרסל מצביעים על כך שלאורך שנים, ובהתייחס למאות פריטים, שופרסל דיל מציגה את הסל הזול ביותר וכך גם השנה, וזאת להבדיל מנתונים של סקר אחד מצומצם בהיקפו ובכמות הפריטים הנסקרת". מהרשות השנייה נמסר כי הפנייה בטיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully