וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה רשת לבנונית-ישראלית להברחת סמים

עדי שמחוביץ

23.3.2009 / 18:15

ארבעה ישראלים נאשמים בקשירת קשר עם סוחרי סמים מלבנון על מנת לייבא סמים לישראל. המשטרה מצאה ברשותם 4 קילו של הרואין

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד ארבעה גברים בגין קשירת קשר עם סוחרי סמים מלבנון, על מנת לבצע עסקת ייבוא סמים לישראל. לארבעה מיוחסות עבירות של ייבוא סם מסוכן, החזקת סם שלא לצריכה עצמית ושיבוש מהלכי משפט.

מכתב האישום, שהגישו עו"ד אילנה ירושלמי וגיל דברי מפרקליטות מחוז צפון, עולה כי אחד הנאשמים, נאסר משלב בן 39, עמד בקשר עם סוחרי סמים בלבנון ותיאם איתם העברת סמים לישראל. כמו כן, עולה כי משלב ביקר מספר פעמים בגבול ישראל - לבנון על מנת למצוא נקודה נוחה לביצוע העברת הסמים.

בתחילת החודש נסעו שני נאשמים נוספים, גאנם חרבאוי, בן 33, ובהאא בכרי בן 25, לאזור גדר הגבול סמוך ליישוב דובב. שם, בשעות הצהריים נזרקו מהצד הלבנוני שמונה חבילות המכילות סם מסוג הרואין במשקל של כארבעה קילו, לעבר בכרי. כשהחל בכרי להתקדם לנקודת האיסוף שנקבעה מראש עם חרבאוי, הבחינו השניים כי מעשיהם התגלו וכי כוחות גדולים של צבא ומשטרה מחפשים אחריהם.

בכרי החביא את התרמיל בשטח ומצא מקום להסתתר בו, וחרבאוי חזר לביתו. בשעות הלילה המאוחרות אסף הנאשם הרביעי, שאדי משלב בן 33, את חרבאוי מביתו והשניים נסעו לחלץ את בכרי ממקום המסתור. אך כשבכרי החל לצאת ממקום מסתורו לכיוון הכביש הראשי נעצר בידי כוחות משטרה שארבו לו. חרבאוי ומשלב נעצרו עם הגיעם למקום. הפרקליטות תבקש את מעצרם של הארבעה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully