וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: "מוותר על תיק הביטחון עבור ברק"

פנחס וולף

23.3.2009 / 13:36

הרמטכ"ל לשעבר, שסומן כמועמד הליכוד לשר הביטחון, הודיע כי הוא מוותר על התפקיד עבור כניסת העבודה לממשלה. "צריך להזיז שיקולים אישיים"

ח"כ משה (בוגי) יעלון (ליכוד) הודיע היום (שני) כי הוא מוותר על משרד הביטחון לטובת יו"ר העבודה אהוד ברק. בראיון לקול ישראל אמר יעלון כי "אני חושב שצריך להזיז הצידה שיקולים אישיים, לפעול בהתאם לטובת המדינה וטובת המדינה מחייבת שמפלגת העבודה תצטרף לממשלה. הבעתי תמיכה במהלך הזה בלי להסתכל על ההיבט האישי או השיקולים האישיים שלי".

בתגובה לדברי יעלון, אמר ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי "יעלון הוא מועמד הליכוד לתיק הביטחון בשל כישוריו, ניסיונו ואישיותו. דווקא משום כך אני מעריך במיוחד את האבירות ואת האחריות שמגלה יעלון בעת שהוא מוכן לוותר על תפקיד שר הביטחון וקורא להקמת ממשלת אחדות לאומית ומעדיף את טובת המדינה על שיקולים אישיים".

בתוך כך, מוקדם יותר החלה פגישתם הראשונה של צוותי המו"מ של העבודה ושל הליכוד. צוות המו"מ של העבודה הוקם בימים האחרונים על ידי יו"ר המפלגה, אהוד ברק, כדי להביא לאישור ועידת המפלגה הסכם עקרונות עם הליכוד. על רקע התחלת המגעים הרשמיים בין שתי המפלגות, כתבו שבעת חברי סיעת העבודה המתנגדים להצטרפות לממשלה מכתב חריף לנתניהו: "אל תבנה על תמיכתנו בהסכמים שיושגו עם העבודה". נכתב. "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מפלגת העבודה שיו"ר המפלגה מקים צוות מו"מ קואליציוני על דעת עצמו ללא דיון מקדים ויסודי וקבלת החלטה של מרכז או לשכת המפלגה. מדובר בהפרה גסה של חוקת העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully