וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שני נערים מאופקים רצחו בגלל קטטה

רמי שני

23.3.2009 / 12:25

לפי כתב האישום, איליה רבינסקי בן ה-18 וחברו הקטין רצחו את סאבר אל אטואלחה בדקירות, לאחר שהיה מעורב בקטטה עמם

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום באשמת רצח נגד שני תושבי אופקים, שנחשבו לקטינים בשעה שרצחו את סאבר אל אטואלחה בחודש אוקטובר האחרון. גופתו של אל אטואלחה, נמצאה לפני כשבועיים סמוך למגרש ריק בעיר, כשעל גופה סימני אלימות קשים ודקירות. ליד המקום בו נמצאה הגופה, אותרה גם מכוניתו, כשחלונותיה מנופצים.

מפקד מרחב הנגב של המשטרה, תת ניצב יוסי פרינטי, הטיל את החקירה על אגף התשאול של יחידת החקירות המרכזית בדרום. מהעדויות שנאספו עלה, שבשעת הרצח נכחה חברתו של הנרצח, אולם היא לא ידעה להצביע על זהות החשוד, משום שלדבריה הוא עטה כיסוי על פניו.

שמם של שני החשודים, בהם איליה רבינסקי, בן 18, עלה בחקירה, לאחר שהתברר שהם מעורבים בקטטה בה השתתף גם הנרצח. בקטטה זו, נפגע ככל הידוע אחד מחבריהם. מכתב האישום עולה, שהם חיפשו את אל אטואלחה ואיתרו אותו יושב במכוניתו, שם התבודד עם חברתו. הצעיר מבין השניים ניפץ את השמשות ודקר אותו. אל אטואלחה ניסה להימלט בעודו פצוע, אך לאחר שעבר כמה עשרות מטרים, הוא התמוטט. כתב האישום מייחס לקטין עבירת רצח ולרבינסקי עבירה של הריגה. שניהם מואשמים גם בתכנון הרצח ובקשירת קשר לביצוע פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully