וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בעבודה לנתניהו: "ברק לא מייצג אותנו"

פנחס וולף

23.3.2009 / 12:08

שבעת חברי הסיעה המתנגדים להצטרפות לממשלה כתבו מכתב חריף לרה"מ המיועד: "אל תבנה על תמיכתנו בהסכמים שיושגו עם העבודה". מוקדם יותר החלה פגישתם של צוות המו"מ

"אינך יכול לבנות על תמיכתנו ביחס לסיכומים שיושגו בין צוותי המשא ומתן של העבודה והליכוד", כך כתבו היום (שני) שבעת חברי סיעת העבודה המתנגדים להצטרפות לממשלה במכתב לראש הממשלה המיועד בנימין מנתניהו. חברי הכנסת מתחו ביקורת חריפה על ניהול המשא ומתן על ידי יו"ר העבודה אהוד ברק: "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מפלגת העבודה שיו"ר המפלגה מקים צוות מו"מ קואליציוני על דעת עצמו ללא דיון מקדים ויסודי וקבלת החלטה של מרכז או לשכת המפלגה. מדובר בהפרה גסה של חוקת העבודה".

חברי הסיעה הוסיפו במכתב לנתניהו כי "עליך לדעת כי הצוות פועל מטעם 'סיעת ברק' בסיעת העבודה ולא נהנה מגיבוי שלנו – רוב חברי סיעת העבודה בכנסת ולא מגיבוי של שום גורם מפלגתי מוסמך אחר". לדבריהם, "צר לנו כי כך בחר יו"ר מפלגת העבודה לנהל את ענייני המפלגה". על המכתב חתמו מזכ"ל המפלגה, ח"כ איתן כבל, השרה יולי תמיר וחברי הכנסת אופיר פינס, עמיר פרץ, אבישי ברוורמן, שלי יחימוביץ ודניאל בן סימון.

מוקדם יותר החלה פגישתם הראשונה של צוותי המו"מ של העבודה ושל הליכוד. צוות המו"מ של העבודה הוקם בימים האחרונים על ידי יו"ר המפלגה, אהוד ברק, כדי להביא לאישור ועידת המפלגה הסכם עקרונות עם הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully