וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמות רודפות אחרי ג'ייד גודי עד הקבר

טלי גולדשטין

23.3.2009 / 11:39

כוכבת הריאליטי הבריטית בת ה-27 הלכה לעולמה לאחר מאבק בסרטן צוואר הרחם. הלוויתה תועבר בשידור חי בטלוויזיה

הלווייתה של כוכבת הריאליטי הבריטית שמתה אתמול (ראשון) ממחלת הסרטן, תועבר בשידור חי בטלוויזיה, כך אישרה היום משפחתה. מקס קליפורד היחצ"ן של ג'ייד גודי, שאיפשרה לתקשורת ללוות אותה במהלך ימיה האחרונים, אמר כי האירוע יהיה "ההפקה האחרונה של ג'ייד גודי" והוא ילווה בצחוק ודמעות, בדומה לחתונתה והטבלת שני ילדיה הקטנים.

גודי הלכה לעולמה בשנתה אתמול בבוקר בביתה באסקס שבאנגליה. לצד מיטתה היו אמה ג'קי באדן ובעלה הטרי האסיר לשעבר ג'ק טוויד. החולה הסופנית כיכבה בשנת 2007 בגרסת הידוענים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בבריטניה. גודי בת בת ה-27, סייעת במרפאת שיניים לשעבר ואם לשני ילדים, השתתפה תחילה בגירסה המקורית של "האח הגדול" בשנת 2002 וזכתה במקום הרביעי. לאחר שמינפה את הפרסום לו זכתה, הוזמנה כעבור מספר שנים לגירסת הסלבריטיז של התוכנית. בהמשך השתתפה גם ב"האח הגדול" בטלוויזיה ההודית, ובמהלך צילומי הסדרה התבשרה שהיא חולה בסרטן צוואר הרחם.

היא אפשרה לתקשורת בבריטניה לסקר בהרחבה את ימיה האחרונים, תמורת כסף רב, בטענה שעליה להבטיח את עתיד ילדיה. התקשורת ניצלה את ההזדמנות וסיקרה באובססיביות כל פרט במאבקה במחלה הסופנית.

הלווייתה תיערך בכנסיית סנט ג'ון הבפטיסט שבאסקס בעוד כשבועיים והיא תשודר על גבי מסך גדול לקהל הרחב שצפוי להגיע כדי להיפרד מגודי. "ג'ייד רצתה לחגוג את חייה. זו תהיה ההפקה האחרונה שלה", אמר קליפורד. לדבריו, ההלוויה תהיה אירוע ציבורי מאחר שגודי חיה את חייה במהלך שבע השנים האחרונות, חשופה לעין הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully