וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצעירים תקפו את פישר עם שברי בקבוק

עדי שמחוביץ

23.3.2009 / 9:04

מכתב האישום עולה כי 3 צעירים תקפו את שחקן ת"א בעקבות ויכוח עם חבריו ואביו. "הם בעטו בו כשהיה שרוע על הרצפה ודקרו אותו"

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם בגין תקיפתו של שחקן קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל דיאור פישר.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי ב-2 למרץ, בשעות הלילה המאוחרות בילו השלושה יחד עם חבריהם במועדון "המנדיס" בתל אביב. באותה עת בילה גם פישר עם אביו וחבריו במועדון. בין אחד הצעירים לאביו של פישר התפתח ויכוח שבעקבותיו התבקשו השלושה, ניר אלבלניק, חגי ערוסי, ונאשם נוסף, לעזוב את המועדון. בשלב מסוים ביקש ערוסי להיכנס שוב למועדון, בתואנה כי שכח את מעילו במקום. יחד עם ערוסי נכנסו שני חבריו והתפתח ויכוח נוסף בין ערוסי לחברו של פישר. בתגובה לכך הוציאו המאבטחים את השלושה שוב מהמועדון.

שיצאו שנים מחבריו של פישר למועדון הם נתקלו בשלושה ושוב התפתח ויכוח ביניהם. כשנודע לפישר על הויכוח, הוא יצא מהמועדון, הגיע למקום האירוע, ושם הותקף על ידי ערוסי וחבריו. הם בעטו בפישר כשהיה שרוע על הרצפה ודקרו אותו בפניו בעזרת שבר בקבוק. כתוצאה מהתקיפה הובהל פישר לבית החולים "איכילוב", שם נותח ואובחן כסובל מחתך עמוק בלחי שמאל וחבלות נוספות. הפרקליטות תבקש להאריך אצ מעצרם של השלושה עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully