וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות הלסביות שהפילו את סוחרי הסמים

איילה חננאל

23.3.2009 / 8:38

בחודשים האחרונים הפעילה המשטרה 2 סוכנות סמויות במסווה של זוג דוגמניות לסביות. השתיים הפלילו 46 חשודים בסחר בסמים

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: באדיבות משטרת ישראל ונעם אשל, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: רועי כ"ץ)

שתי שוטרות סמויות הביאו הלילה (שני) למעצרם של 46 תושבי אזור השרון, שחשודים בסחר בסמים. הסוכנות פעלו במסווה של זוג דוגמניות לסביות, ומרכז פעילותן היה במועדוני לילה ובפאבים. השתיים הצליחו להפליל את סוחרי הסמים בעסקאות של סמים מסוג חשיש, קוקאין וכדורי אקסטזי. הבוקר יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

במהלך החודשים האחרונים הופעלו שתי סוכנות סמויות "מישל" ו"מירב" באזור מרחב השרון, במסווה של זוג דוגמניות לסביות, אשר בנוסף לתפקידן כדוגמניות, עוסקות גם בקניית סמים עבור חברים לעבודה. שתי השוטרות הסמויות היו מישל, בת 21 ששימשה כשוטרת שח"ם עד גיוסה למשימה והינה שנה בקבע, ומירב, בת 28 שוטרת מזה שמונה שנים באגף התנועה של תחנת ראשל"צ. במסגרת עבודתן כשוטרות סמויות, החלה מישל לעבוד כמלצרית בבית קפה בעוד שמירב, שימשה כאחראית קריוקי במועדון לילה.

"במקום משכורת- חשיש"

השתיים החלו לחבור לעבריינים מאזור השרון וביצעו עמם עסקות סמים של חשיש, קוקאין ומריחואנה, ונאלצו להסתיר אפילו מהוריהן את עבודתן. השתיים סיפרו למשפחתן ולמכריהן כי החליטו לעזוב את תפקידן במשטרה. אביבית כהן, שהפעילה את הסוכנות, סיפרה לוואלה! חדשות כי "במשך תקופה ארוכה הבנות רק ביססו את אמונן בקרב הסוחרים, כאשר רק לאחר מספר חודשים החלו לבצע את הרכישות, מאחר וידוע כי בנשים נותנים העבריינים פחות אמון". על מנת לחזק את אמון העבריינים בבנות, "תפרו להן" במשטרה סיפור כיסוי של בנות זוג העובדות כדוגמניות.

מישל ומירב סיפרו לוואלה! חדשות כי תחילה לא האמינו להם והן נאלצו להוכיח את זוגיותן. "התנשקנו והתחבקנו כל הזמן, אבל ידענו שזה משחק. לאט לאט התחלנו לרכוש כבוד מהעבריינים והם החלו לשתף אותנו בחייהם האישיים, חלקם אף התוודו בפנינו על חוויות מיניות שעברו עם בני אותו המין".

פעילותן של מירב ומישל גרמה להפללתם של 46 סוחרי סמים מכפ"ס,הוד השרון,נתניה,רעננה וערי המשולש. אתמול לפנות בוקר בוצעו המעצרים. 42 חשודים נעצרו והם יובאו היום להארכת מעצר בביהמ"ש השלום בראשל"צ. בין העצורים גם שני קטינים, שני חיילים, ובעל מועדון בשרון, שהעסיק את מירב כאחראית קריוקי במועדונו. הפללתו של בעל המועדון התאפשרה לאחר שמירב סיפרה כי זמן קצר לאחר שהחלה את עבודתה במועדון,פנתה אל הבעלים וביקשה כי "במקום שישלם לי משכורת בכסף, שישלם לי אותה בחשיש". בעל המועדון לא היסס, העביר למירב את הסמים והביא להפללתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully