וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכיר הממשלה הבא: עו"ד צבי האוזר

פנחס וולף

22.3.2009 / 20:50

האוזר, ששימש בעבר יועץ התקשורת של נתניהו, ימונה כנראה לתפקיד לאחר שמודי זנדברג העדיף להישאר בעולם העסקים

חוזר ללשכת נתניהו: 17 שנה לאחר ששימש יועץ התקשורת של בנימין נתניהו, צפוי עורך הדין צבי האוזר להתמנות למזכיר הממשלה החדשה. האוזר שימש כיועץ התקשורת של נתניהו בשנת 1992, ובתקופת ממשלת נתניהו הראשונה, היה עוזר בכיר לשרת התקשורת לימור לבנת. לאחר מכן הוא מילא שורת תפקידים, ביניהם יו"ר מנהלת הסדרת השידורים ויו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין. כיום, האוזר שותף במשרד עורכי הדין "גולדפרב ושותפיו".

תחילה יועד תפקיד מזכיר המדינה לשר לשעבר אליעזר (מודי) זנדברג, שמכהן כחבר בצוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד. בסוף השבוע האחרון הודיע זנדברג לנתניהו כי הוא מעדיף להתמקד בעסקיו.

בעקבות מינויו הצפוי של האוזר הושלמה הכוורת שככל הנראה תקיף את נתניהו. הכוורת המצומצמת של לשכת נתניהו ומקורביו תמנה כעשרה אנשים, כאשר ראש הלשכה יהיה ככל הנראה נתן אשל, לשעבר מנכ"ל עיתון "הצופה" וסמנכ"ל עיתון "ישראל היום". מנהל הלשכה יהיה ארי הרו, המשמש כיום כיועץ האישי של נתניהו. הרו מילא בעבר תפקיד בכיר בארצות הברית מטעם הליכוד.

המועמד המוביל, נכון לעכשיו, לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה הוא מקורבו של נתניהו איזי תפוחי. בראש המועצה לביטחון לאומי, אותה נתניהו מעוניין לחזק, יעמוד ד"ר עוזי ארד, בן 61. ארד שירת 25 שנה במוסד, ובתפקידו האחרון בארגון הוא היה ראש אגף המחקר. בתקופת ממשלת נתניהו הראשונה, ארד שימש כיועצו המדיני והיה ממגבשי הסכם וואי פלנטיישן בשנת 1998. כיום הוא עומד בראש המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

בראש מטה ההסברה הלאומי יעמוד ככל הנראה רון דרמר. בעבר שימש דרמר ציר כלכלי בוושינגטון. ובבחירות האחרונות שימש כיועץ האסטרטגי של קמפיין הליכוד. יוסי לוי, יועץ התקשורת של נתניהו במהלך החודשים האחרונים, יישאר בתפקידו. בעבר, לוי היה ראש מערכת החדשות של העיתון "מעריב" בירושלים, ויועץ התקשורת של אביגדור ליברמן, בזמן שזה כיהן כשר לאיומים אסטרטגיים. דורי גולד, שהיה שגריר ישראל באו"ם בין השנים 1997-1999 יכהן ככל הנראה כשגריר ישראל בארצות הברית במקום סלי מרידור, שהודיע לנתניהו על סיום כהונתו. גולד היה גם חבר במשלחת הישראלית בהסכמי וואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully