וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה לא מרוצה מהגוף שלה

טלי גולדשטין

22.3.2009 / 18:42

הגברת הראשונה של ארה"ב לא התביישה לחשוף הכל בראיון שהעניקה. "יש לי אגן רחב. אני מסתירה אותו בעזרת חצאיות עם קפלים"

מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארצות הברית ואייקון אופנה בהתהוות, חשפה אתמול (שבת) כי יש לה חולשה להמבורגרים ולצ'יפס וכי היא מאוד מודאגת ממצב הירכיים שלה. לאחר הדיון הלאומי והבינלאומי בשמלות שלבשה בערב הניצחון של בעלה ברק אובמה ובטקס ההשבעה, חיבתה לשמלות ללא שרוולים ולזרועות חשופות, לא התביישה אשת הנשיא לגלות כי יש לה בעיה לשמור על כושר, במיוחד באזור הירכיים.

"יש לי אגן רחב וירכיים. אני מכסה אותם עם קפלים", אמרה אובמה בראיון ל"ניו יורק טיימס". מישל בת ה-45 הודתה כי היא לא רזה באופן טבעי וכמו נשים אחרות בגילה, היא מתאמנת באופן קבוע, שומרת על דיאטה ובוחרת את בגדיה בקפידה.

מישל, המתנשאת לגובה 180 ס"מ בערך, חשפה את משטר האימון שלה, הכולל הרמת משקולות, קפיצה בחבל וריצה. "זוהי עבודה בפני עצמה", אמרה. אימוני הכושר מאפשרים לגברת הראשונה להתפנק מדי פעם בצ'יפס וקינוח. "אני יכולה לחיות רק על צ'יפס", סיפרה. "זה המזון האהוב עלי יותר מכל", הוסיפה.

מישל התלוצצה על חשבון בעלה, שאמנם פוקד את מכון הכושר באופן קבוע אך מסרב להפסיק לעשן, ואמרה כי הוא מוכן תמיד לאכול מזון מהיר. מישל לא חסכה שבטה מבעלה גם בענייני אופנה. לדבריה, היא הפסיקה לענוד חגורה כסופה מסוימת ליד הנשיא לאחר שזה קרא לה "חגורת סטאר טרק".

"הוא לא מבין דבר באופנה", סיפרה הגברת הראשונה, "כשהוא מתערב במלתחה שלי, אני אומרת לו: 'תתעסק בעניינים שלך. תפתור את משבר הרעב העולמי וצא מארון הבגדים שלי", התלוצצה מישל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully