וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים שתו מיץ מנגו - וסבלו מהרעלת זרחן

איילה חננאל

22.3.2009 / 16:33

הנערים קנו את המיץ בקיוסק הסמוך לבית ספרם בטייבה ונפגעו קל-בינוני. המשטרה בודקת אפשרות שמקור ההרעלה בהדברה במטע

ארבעה נערים בני 17 מטייבה נפגעו בצהרים (ראשון) באורח קל עד בינוני כתוצאה מהרעלת זרחן. מחקירת המשטרה עולה כי מקורו של הזרחן הוא במיץ מנגו שקנו הצעירים בקיוסק מחוץ לבית ספרם.

שתי נערות ונער הגיעו לחדר מיון ילדים בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, כשהם סובלים מתסמיני הרעלה שונים הדומים להרעלת זרחן: הזעת יתר, אובדן שליטה על סוגרים, הכרה מעורפלת ופגיעה כללית במערכת העצבים. נער נוסף הגיע לבית החולים זמן קצר לאחר מכן כאשר הוא סובל מתסמינים דומים.
בית החולים הודיע למשטרה על המקרים, וכעת חוקרת משטרת טייבה, בשיתוף משרד הבריאות, כיצד הגיע החומר הזרחני למיץ ששתו הצעירים.

מבית החולים נמסר כי הנערות והנערים הפגועים סיפרו כי שתו את המיץ מתוך כוסות פלסטיק, לאחר שנמזג מבקבוק גדול על ידי המוכר בקיוסק. בנוסף, סיפרו הנערים כי סמוך לבית ספרם ישנו מטע מנגו וכעת בודקים במשרד הבריאות האם ייתכן שמקור ההרעלה הוא הדברה.

ממשטרת טייבה נמסר כי בעל הקיוסק טען בחקירתו כי הוא קונה את המיץ בקופסאות קרטון אישיות הנמכרות במרכולים בכל רחבי טייבה. "היצרן אינו מוכר לנו ולכן עולה חשד כי המשקה מיובא ממצרים, אך נבדקים גם כיווני חקירה אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully