וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעה המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד

עדי שמחוביץ

22.3.2009 / 16:12

בין המורה לתלמיד בן ה-17 נרקם קשר רומנטי. היא הודתה והורשעה במעשה מגונה, ובאיומים על התלמידה שצילמה אותם מתנשקים

מורה לאנגלית שהואשמה בקיום יחסי מין עם תלמיד בכיתתה, הורשעה היום (ראשון) בעבירות של איומים ומעשה מגונה בקטין, תוך ניצול יחסי מרות. המורה הורשעה על פי הודאתה, במסגרת הסדר טיעון.

המורה, בת 32, הואשמה בקיום יחסי מין עם תלמידה, בן ה-17. כתב האישום שהוגש נגדה בנובמבר נגד ייחס לה עבירות של מעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי מרות ושיבוש הליכי משפט. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודתה המורה, נרקם בינה לבין התלמיד קשר רומנטי בין החודשים מרץ ליוני 2008. בתחילת הקשר נהגה המורה לפגוש את הקטין בחדרה שבבית הספר ולהסיעו לביתו. במקרה אחד אף אספה המורה את התלמיד מביתו והסיעה אותו לשטח מבודד, שם קיימו יחסי מין במכוניתה. השניים המשיכו לקיים יחסי מין, לעיתים במכוניתה של המורה ופעמיים אף בצימר אותו שכרה המורה ובמקומות נוספים.

עוד עולה מכתב האישום המתוקן, כי ביוני 2008, צילמה תלמידה מבית הספר את המורה והתלמיד מתנשקים, כשהמורה גילתה זאת ביקשה להיפגש עמה בביתה. באותו זמן ניסה בעלה של המורה לגנוב את הצילומים מביתה של התלמידה. השניים אף איימו על התלמידה שיפיצו עליה שמועות אם תספר על היחסים בין המורה לתלמיד.

במסגרת הסדר הטיעון אליו הגיעו הפרקליטות וסנגוריה של המורה, פרופ' דוד ליבאי ועו"ד דפנה ליבאי, ייגזר על המורה עונש מאסר של ששה חודשים בעבודות שירות. כמו כן, רשאי בית המשפט להוסיף עונש מאסר על תנאי וכן לקבוע פיצוי לתלמיד. גזר הדין יינתן בתחילת חודש מאי. בימים אלה מתגבש הסדר טיעון עם בעלה של המורה, שהואשם באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully