וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיכנס להריון? עשו "סקס גורמה"

עידן דורנר

22.3.2009 / 11:34

מחקר בריטי חדש מגלה, כי הדרך המוצלחת ביותר להיכנס להריון היא לא לעשות סקס בתקופת הביוץ, אלא לדאוג שיהיה פראי וחושני

אם אתם זוג שמתקשה להיכנס להריון, תשכחו מתקופת הביוץ, מהדיאטות המיוחדות וזרקו את הספרים העוסקים בנושא: לפי מחקר חדש שנערך בבריטניה, זוגות שרוצים להביא תינוק לעולם צריכים להשקיע את האנרגיה שלהם בסקס פראי, נטול רסן, בדיוק כפי שקיימו (בתקווה) בתחילת מערכת היחסים שלהם.

לטענת המדענים שערכו את המחקר, ככל שהסקס טוב יותר, כך גדלים סיכוייה של האישה להתעבר. כאשר כל אחד מבני הזוג דואג לענג ולספק את בן זוגו, לא רק ההנאה גדלה, אלא גם הסיכוי להרות. "זוגות שמנסים להיכנס להריון הופכים את הסקס למטלה מכנית ושגרתית. זאת הדרך הלא נכונה לעשות זאת", אמר ד"ר אלן פייסי, מרצה בכיר בואוניבסיטת שפילד, המשמש גם כמזכיר המכון הבריטי לפוריות ל"גרדיאן" הבריטי.

לדבריו, "הסקס צריך להיות פראי ומרגש כפי שהיה בפעמים הראשונות, כשהזוג עדיין לא חשב על להביא ילדים לעולם, כדי להגדיל את הסיכוי להיכנס להריון". עורכי המחקר טוענים כי גברים בדרך כלל מייצרים 250 מיליון תאי זרע במהלך משגל, אך אלו שממש נהנים ממנו וזוכים לסקס מעולה, יגדילו את הכמות ב-50%. "תוספת של חמש דקות של פעילות מינית לפני השפיכה יכולה לייצר תוספת של 25 מיליון זרעונים נוספים", אמר פייסיי. המשמעות היא שהסיכוי שזרע ימצא את דרכו לביצית של האישה כדי ליצור חיים חדשים, גדל.

החזירות מחזקות את הטענות

"ככל שהסקס טוב יותר, כך גדלים הסיכויים להתעברות", מסכים ד"ר ג'ונה אלינגטון, מומחה אמריקאי לפזיולוגה. "אחד הדברים שגברים לא מבינים הוא שככל שהם מתרגשים יותר, כך הם יגבירו את כמות הזרעים שיישפכו מהרזרבות שבאשכיהם. לכן אם הם יעשו מה שאני מכנה "סקס גורמה", הם יהיו יותר מגורים וישפכו יותר זרע, שיהיה גם בריא יותר".

המחקר משלב מחקרים קודמים שנערכו בנושא, המראים כי גברים שצפו בסרטים פורונגרפיים ממש לפני השפיכה ייצרו כמות גדולה יותר של זרע. עבור הנשים, המשמעות של יותר אורגזמות היא לא רק יותר כיף, אלא גם הגדלת הסיכוי לפוריות. "כשאישה חווה אורגזמה, התרחבות והתכווצות השרירים בגופה בגופה מסייעים לזרע להישאב לצוואר הרחם ומשם לרחם עצמו", הסביר פייסי.

מחקר דני שנערך בנקבות חזיר מחזק את הטענה. המחקר גילה כי חזירות שגורו מינית על ידי בני אדם, חוו עלייה של 6 אחוזים בפוריות. "כשחוואי עומד מאחורי החזירה זה אולי לא מראה סקסי במיוחד ומאוד 'לואו-טק', אבל זה כנראה עובד", סיפר פייסי. הממצאים היו כה משכנעים, עד שממשלת דנמרק אישרה תוכנית בת חמישה שלבים המתבססת עליו, ומסבירה לחוואים כיצד לנהוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully