וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף אב ובן בגלל ויכוח על כדורגל

עדי שמחוביץ

22.3.2009 / 11:16

אב מחולון נאשם שהיכה תלמיד בבי"ס ולאחר מכן ירה לעבר המכונית בה נסעו הילד ואביו. הסיבה: ויכוח על רקע אהדה לקבוצת כדורגל

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד רן סרוסי, בן 35 מחולון, בגין תקיפה. סרוסי מואשם כי תקף ילד בן 15, שהתקוטט עם בנו, ומאוחר יותר אף ירה לעברו ולעבר אביו.

מכתב האישום, שהגיש עו"ד ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי לפני כשבועיים, בשעות אחר הצהריים, בעת שסרוסי ובנו שהו במגרש הכדורגל של בית ספר עתידים בחולון, שהו שם עוד מספר ילדים. בין בנו של סרוסי לבין שני ילדים נוספים החל ויכוח, על רקע אהדה לקבוצת כדורגל, שבעקבותיו תקף סרוסי את אחד הילדים בבעיטה ברגלו והלם באגרופו בילד השני.

מיד לאחר מכן עזב סרוסי את מגרש הכדורגל וחזר כעבור זמן קצר, כשהוא נושא עימו אקדח עטוף בבד לבן. אביו של אחד הילדים, שבנו סיפר לו על התקיפה, הגיע אף הוא למקום מתוך כוונה לברר את פשר מעשיו של סרוסי. האב פנה לסרוסי ולאחר ויכוח החלו השניים להתקוטט. במהלך הקטטה שלף סרוסי את אקדחו, דרך אותו, הצמיד את האקדח לרקתו של האב ואיים לפגוע בו.

אנשים שהיו במקום הפרידו בין השניים. האב חזר עם בנו לרכב, ומשהתקרב עם הרכב למקום בו עמד סרוסי, החלו השניים להתעמת מילולית. בהמשך כיוון סרוסי את האקדח לעבר הרכב וירה שלוש יריות שפגעו בשמשת הרכב הקדמית, במאייד ובמשענת הראש. האב ובנו התכופפו, ובכך נמנעה פגיעה בחייהם.

הפרקליטות ביקשה את מעצרו של סרוסי עד תום ההליכים נגדו. בין היתר נימקה הפרקליטות את בקשתה בכך שלסרוסי הרשעות קודמות בעברות רכוש ואלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully