וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: עיצומים במחוז צפון בחברת החשמל

אבי בר-אלי

21.3.2009 / 21:01

השביתה ה"מדלגת" שבחברת החשמל מגיעה למחוז צפון ולאגף הלוגיסטיקה. איומי פיטורים הגיעו לחלק מהעובדים

מחוז צפון של חברת החשמל, וכן אגף הלוגיסטיקה, מטה ההולכה ואגף יחסי הציבור של החברה - ינקטו החל ממחר (ראשון) בעיצומים. זאת, במסגרת השביתה "המדלגת" עליה החליט ארגון העובדים בחברה בסוף-השבוע. אגף הכספים בחברה לא יושבת - על-מנת לאפשר לחברה להשלים את הכנת הדו"חות הכספיים לשנת 2008.

במסגרת צעדי המחאה בהם נוקטים עובדי חברת החשמל מזה כשבוע וחצי, הופסקה גביית כספי חייבים, נעצרו העבודות ליישום תכנית החירום למשק החשמל ולחיבור תחנת "חגית" לתשתית הגז. בשבוע שעבר עברו מוקדי השירות 103 לטפל בפניות חירום בלבד, ומשרדי קבלת קהל בגוש דן, חיפה וירושלים – נסגרו.

בוועד העובדים החליטו בסוף השבוע לנקוט לסירוגין בעיצומים בכל יחידות החברה כחלק מן המאבק נגד מהלכיה החד-צדדיים של ההנהלה ליישום תכנית ההתייעלות בחברה (תכנית "מצפן"). "הבטן הרכה של פרידמן ולסקר היא הפרד ומשול", אמר יו"ר מזכירות הוועד, דוד צרפתי, "לא נהיה כלי משחק בתכניתם המעוותת".

חלק מעובדי החברה החלו לקבל בשבוע שעבר מכתבי התראה לפיהם אם ינקטו בעיצומים – עליהם לעזוב את מקום העבודה, ולא יהיו זכאים לשכרם. כפי שפורסם ב-TheMarker החליטה הנהלת החברה לנכות משכרם הקרוב של העובדים את שכר ימי העבודה בהם שבתו בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully