וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין יש סיכוי לחתום עסקה לשחרור שליט"

שולמית אביצור

20.3.2009 / 6:30

מקורות מצריים טוענים בראיון ל"אל-חיאת" כי החלטה בעניין תתקבל בטרם יסיים רה"מ את כהונתו. "אולמרט מנסה להפעיל מניפולציות על חמאס"

עסקת שליט עדיין לא נכשלה באופן סופי – כך טוענים היום (שישי) מקורות מצרים המוגדרים כ"יודעי דבר", בראיון לעיתון אל-חיאת. לדברי המקורות, ההכרעה בעניין החייל החטוף עדיין לא התקבלה, אך היא תתקבל עוד בטרם תסתיים כהונתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט. המקורות ציינו בעניין זה כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ביקש ארכה של שבועיים להקמת ממשלה חדשה.

לדברי המקורות, הכרזתו של אולמרט על הפסקת המו"מ בעניין שליט הוא "מניפולציה שנועדה ללחוץ על חמאס". לדברי בכיר הארגון אוסמה חמדאן, חמאס מצדו לא הכריז על הפסקת השיחות. הוא הוסיף כי צוות המו"מ של חמאס עדיין שוהה בקהיר.

בימים האחרונים האשים חמאס את ישראל בסחבת ובהכשלת המאמצים המצריים לגיבוש עסקה. אתמול אמר ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה, כי הארגון מעוניין לסיים את פרשת שליט, אולם הכדור נמצא כעת במגרש של ישראל. "הדרישות שמעלים הפלגים שמחזיקים בשליט הן צודקות ועל ישראל להיענות להן", אמר.

בכיר הארגון וחבר הפרלמנט סלאח ברדוויל קרא שלשום למצרים "לחשוף את עמדתה כלפי כישלון המגעים ולהטיל את האשמה על האחראים להכשלתם". הוא הוסיף כי חמאס מסוגל להחזיק בשליט "כמה זמן שיידרש, עד לשחרור כל האסירים ברשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully