וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בעבודה: "נגד כניסה לקואליציה ולא נגד ברק"

פנחס וולף

19.3.2009 / 21:57

בסיום פגישתם החליטו חברי הכנסת מהעבודה המתנגדים לכניסה לקואליציה לפעול להשגת רוב בוועידת המפלגה ולא לנסות להדיח את יושב ראש המפלגה אהוד ברק

חברי הכנסת מהעבודה המתנגדים לכניסת מפלגתם לקואליציה החליטו הערב כי יפעלו לגיוס רוב בוועידת המפלגה נגד כוונת ראש המפלגה אהוד ברק לחבור לקואליציה של נתניהו.

חברי הכנסת מהעבודה החליטו בנוסף שלא לפעול בפן האישי נגד אהוד ברק ולא לנסות להביא להדחתו. גורמים בעבודה העריכו בשיחה עם וואלה! חדשות כי בוועידת המפלגה ישנם 400 תומכים בכניסה לממשלה, 400 מתנגדים ו-600 שעדיין מתלבטים.

בפגישה השתתפו יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, שרת החינוך יולי תמיר חברי הכנסת אופיר פינס, שלי יחימוביץ, דניאל בן סימון ועמיר פרץ, חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל ויו"ר מחוז הקיבוצים זאב (וולוולה) שור.

בתוך כך נפגש היום נתניהו עם בכירי מפלגת העבודה בניסיון לשכנע אותם לתמוך בהצטרפות מפלגתם לקואליציה. נתניהו נפגש עם ח"כ אבישי ברוורמן שאמר לוואלה! חדשות כי הוא הסכים להיפגש עם נתניהו אך הוא אינו מתכוון לתמוך בהצטרפות העבודה לממשלתו. לפני כן נפגש נתניהו עם כבל. בצאתם מהפגישה, אמר נתניהו: "השקפתי היא שטובת המדינה מחייבת היום שילוב של מיטב הכוחות. השילוב של מפלגת העבודה בממשלת אחדות הוא נכון וחיוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully