וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ קצב: "נוכיח בביהמ"ש את הרדיפה של מזוז"

עדי שמחוביץ

19.3.2009 / 15:30

יועץ התקשורת של הנשיא לשעבר התייחס להחלטה להגיש נגד קצב כתב אישום: "מדובר באישום ללא תשתית ראייתית". פרקליטה של א': "האישום - ראיה חותכת לאמון במרשתי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

אמנון שומרון, יועץ התקשורת של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, תקף בצהרים (חמישי) את היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בתגובה להחלטה להגיש נגד קצב כתב אישום. הפרקליטות הגישה בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד הנשיא לשעבר בגין אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית, הטרדת עד ושיבוש מהלכי משפט.

שומרון אמר כי "מצער מאוד שהיועץ המשפטי לא קיבל את המלצת חמשת הבכירים בפרקליטות המדינה שהציעו לסגור את התיק. מדובר בכתב אישום ללא תשתית ראייתית. ההתעקשות של מזוז להגיש את כתב האישום הינה בניגוד לעמדת חמשת הבכירים בפרקליטות שטיפלו בתיק שיתברר בבית המשפט".

שומרון הוסיף כי "לאחר ביטול עסקת הטיעון הופתענו מהגשת כתב האישום, אך משהוגש אנחנו נוכיח בבית המשפט את חפותו של משה קצב ונוכיח את הרדיפה ואת הכשלים בהתנהלותו של מזוז אשר כנראה כבר לא יהיה בתפקידו כשבית המשפט יכריז על זיכויו של משה קצב".

פרקליטה של א' ממשרד התיירות, עו"ד דני סרור, בירך על ההחלטה להגיש כתב אישום נגד קצב. לדבריו, "כתב האישום מהווה ראיה חותכת על האמון שכל מערכת אכיפת החוק בישראל נתנה בתלונתה של א' והיא מברך על כך". פרקליטה של ל' מבית הנשיא, עו"ד זכריה שנקולובסקי, בירך אף הוא על ההחלטה ואמר כי "אנחנו לא מופתעים ומרוצים שהפרקליטות מאמינה למתלוננת ואנחנו מניחים שגם בית המשפט יעשה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully