וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האחים קורידו התעללו בילד נוסף

קובי מנדל

19.3.2009 / 16:13

הוארך ב-5 ימים מעצר האחים החשודים בביצוע עבירות מין בבן 13. השופט: "מהחקירה עולה כי קיים קורבן נוסף המעורב בפרשה"

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרם של האחים שלומי ואורן קורידו. השניים חשודים כי ביצעו מעשי סדום ומעשים מגונים בנער בן 13 תוך כדי איומים. בנוסף קיימים חשדות כי האחים התעללו מינית בילד נוסף.

אתמול האריך השופט אמיר טובי את מעצרם של השניים ביממה, על מנת לאפשר למשטרה להשלים חקירת הקרבן, והיום הם הובאו בפניו שוב להארכת מעצרם בחמישה ימים. בדיון אמר השופט טובי: "הבוקר הונחה בפניי עדותו של הקורבן כפי שנגבתה על ידי חוקר ילדים וכן הוצג לי תיק החקירה שבו נמצאו ראיות נוספות. ראיות אלו קושרות את החשודים ומצביעות על תשתית ראיתית ממשית המקימה חשד סביר שהם ביצעו את המעשים המיוחסים להם".

השופט המשיך ונימק את החלטתו להאריך את מעצרם של שני האחים בכך ש"לנוכח חומרת המעשים המיוחסים להם ובשים לב לעברם המכביד, אין צורך להכביר מילים לגבי מסוכנותם. שחרורם בשלב זה עלול לסכן את שלום הציבור. בנוסף, מן החקירה עולה כי קיים קורבן נוסף המעורב בפרשה אשר טרם נחקר. עיינתי בפעולות החקירה הנדרשות ושוכנעתי כי שחרורם של המשיבים בשלב זה של החקירה עלול לשבש את מהלכה התקין".

שני האחים נעצרו שלשום לאחר ששוטרים הגיעו לתשאל אותם בעקבות מידע שהתקבל על כך שהם מתרועעים עם ילדים בגן בנימין בחיפה במטרה לקיים עימם קשרים אינטימיים. כשהשוטרים הגיעו לדירתם של השניים, הם נתקלו בנער בן 13 שסיפר כי שני האחים עשו בו מעשה סדום ואף הורו לו באיומים לשוב לדירתם מאוחר יותר. כשנכנסו לדירה, מצאו בה השוטרים נער נוסף. שני האחים הורשעו בעבר בשורה של עבירות מין שביצעו בילדים, כולל ביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully