וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לא מוותר: ייפגש הערב עם ברוורמן

19.3.2009 / 18:10

רה"מ המיועד ממשיך בפגישותיו עם בכירי העבודה. מוקדם יותר אמר ח"כ איתן כבל לאחר פגישה עם נתניהו: "העבודה הולכת לאופוזיציה"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ממשיך לא לוותר, וממשיך במגעיו עם בכירי מפלגת העבודה. לאחר שנפגש עם המזכ"ל איתן כבל ייפגש הערב (חמישי) עם חבר הכנסת אבישי ברוורמן. ברוורמן אמר לוואלה! חדשות כי הוא הסכים להיפגש עם נתניהו אך הוא אינו מתכוון לתמוך בהצטרפות העבודה לממשלתו.

מוקדם יותר הסתיימה פגישתם של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ומזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל. בצאתם מהפגישה, אמר נתניהו: "השקפתי היא שטובת המדינה מחייבת היום שילוב של מיטב הכוחות. השילוב של מפלגת העבודה בממשלת אחדות הוא נכון וחיוני".

כבל מצידו אמר כי "למרות השיחה המרתקת, אמרתי לנתניהו שלא השתכנעתי מדבריו והבהרתי שמפלגת העבודה צריכה ללכת לאופוזיציה בדיוק כמו שהוא עצמו עשה בשעתו. הרי זו הדרך שהובילה אותו לראשות הממשלה".

מוקדם יותר היום אמר יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, כי "יכול להיות שרוב מוחלט של הציבור היה מעדיף ממשלה של הליכוד, קדימה והעבודה, אבל יש הבדל בין ממשלה קיצונית וצרה לבין ממשלה עם העבודה שמשפיעה על הדרך. ממשלה כזאת עדיפה בעיני הציבור, עדיפה בעיני בוחרי העבודה ועדיפה בקרב חברי המוסדות של העבודה". לדבריו, "ממשלת החלומות של הציבור היא ליכוד, קדימה והעבודה".

בתוך כך ביטל כבל את ישיבת הסיעה שהיתה אמורה להיערך מחר לקראת ועידת המפלגה. גורמים בעבודה אמרו לוואלה! חדשות כי כבל החליט לבטל את הישיבה, אותה יזם אתמול, משום שאין בה צורך. "ברק נפגש אתמול עם מקורביו, הערב ייפגשו מתנגדי הכניסה לממשלה, ואין צורך לכנס את כל הסיעה. ישיבת סיעה מחר לא תקדם כלום לקראת הועידה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully