וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריד מינית את בת חבריו, ייכלא ל-3 שנים

קובי מנדל

19.3.2009 / 10:31

זמיר קנפר, בן 55 העובד כמדריך בהוסטל לפגועי נפש, ביצע מעשים מגונים בילדה בת 10. השופטים: "מעשיו מעוררים סלידה"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (חמישי) שלוש שנות מאסר בפועל ו-14 חודשי מאסר על תנאי על זמיר קנפר, בן 55 מפרדס חנה ואב לשלושה ילדים, העובד כמדריך בהוסטל לפגועי נפש. זאת לאחר שקנפר הורשע בביצוע מעשה מגונה בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בפומבי בנסיבות מחמירות בילדה בת 10, בתם של חבריו, במהלך פסטיבל "סגול" בחוף דור. כמו כן, קבע בית המשפט כי יהיה על קנפר לפצות את הילדה בסכום של 5,000 שקלים, בנוסף ל-10,000 השקלים שהחליט לפצותה מיוזמתו.

המקרה המדובר אירע באוקטובר האחרון, כשהילדה בילתה יחד עם חברים בפסטיבל "סגול" בחוף דור. במהלך שהותה במקום היא פגשה את הנאשם, שוחחה עימו וביקשה שיאפשר לה להתקשר לאמה מהטלפון הנייד שלו. הנאשם הוביל את הילדה למקום מרוחק, בתואנה כי במקום בו היו אין קליטה, ואפשר לה לשוחח עם אמה. אז, סיפר לה על פנטזיה שהיתה לו ובה שניהם מחובקים, תפס את ידיה והניחם מעל בגדיו, באזור איבר מינו, זאת חרף התנגדויותיה. לאחר מכן, הוציא את איבר מינו ממכנסיו, הניח עליו את ידיה וביקש ממנה ללטפו. בשלב זה, הצליחה המתלוננת לבעוט ברגלו וברחה מהמקום.

השופטים בראשות אב בית הדין יוסף אלרון, כמאל סעב ומשה גלעד ציינו בגזר הדין כי מדובר בהתנהגות ובמעשים המעוררים "סלידה ושאט נפש רבה", שכן הנאשם ניצל את הקשר החברי בינו לבין הוריה של הילדה.

באשר למתלוננת, כתב הרכב השופטים : "אין לנו אלא לשבחה על יכולתה לעמוד מול הנאשם, להתנגד למעשיו ואף להדוף אותו מעליה למרות, כאמור, שזה עשה הכל כדי להרחיקה מהסביבה בה שהתה על מנת להקל על עשיית המעשה הנלוז שביקש לבצע בה, באין מפריע".

השופטים הבהירו כי למרות המלצת שירות המבחן, אין בידיהם לקבל המלצה שלא לשלוח את הנאשם למאסר: "שירות המבחן מפנה להיבטים שיקומיים אלה ואחרים ומבליט את הפן השיקומי, אולם תפקידו של בית המשפט לתת דעתו למכלול השיקולים של ההליך הפלילי ובכלל זה, עניינים ששירות המבחן אינו מופקד עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully