וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת

18.3.2009 / 22:11

יצאנו לסיבוב במרצדס הכסופה שלו להכיר את שכונת שפירא, המקום האהוב עליו בעיר. הכירו את החוליה הבאה בשרשרת שלנו, המוזיקאי וסולן להקת "השמחות" לשעבר, ישראל ברייט

ישראל ברייט

מאז פירוקה של להקת "השמחות" (שאחראית ללהיטים "יהודה יהודה" ו"היו לי פעם חברים") ישראל שקע עמוק בלימודי קומפוזיציה ומוזיקולוגיה. בימים אלה הוא עובד עם תומר וברק הימן (החוליה הקודמת בשרשרת) על פסי-קול לשני סרטים. הוא זכה לא מזמן באוסקר על הפסקול של "אצבע אלוהים", ומצא סוף סוף כוחות להקים הרכב חדש, שיופיע לראשונה ב-25.3 בבית אביחי. את ארמונו הקטן בלב שכונת שפירא הוא חולק עם בת זוגו נימה ושני ילדיו עומר (6) ויונתן (חצי שנה).

הנעליים

את נעלי הבית האלה הוא אוהב כי הן מזכירות לו נעלי פלדיום, שמזכירות לו שפעם הוא היה בכיתה ו'. הוא אוהב לצאת איתן לטרקים בשכונה.הזוג הנוכחי הוא חלק ממסורת ארוכה של נעלי בית קלאסיות שהוא מתחזק.

הספרייה

בשנים האחרונות הוא קורא בעיקר ספרי תיאוריה מוזיקלית וביוגרפיות של מלחינים, אבל על מדפי הספרייה שלו עמוסות מציאות כמו מורה הנבוכים "משחקיהם של בני אדם" - ספר על כל המשחקים שזוגות משחקים עד שהם מצליחים להיכנס למיטה. בנוסף יש שם מחזות קלאסיים כמו "אנטיגונה" ו"מעגל הגיר הקווקזי" וספרי מדע בדיוני, ז'אנר שהוא התחבר אליו ממש לאחרונה.

פסל

לראשונה בתולדות השרשרת נבחר פסל ולא תמונה. הפסל, שנקרא "הרועה", הוא מעשה ידיו של חברו הטוב יואב בן דב "השריף של השכונה". השניים הכירו כשבאו לאסוף את יקיריהם מגן הילדים ומאז הם מעבירים שעות של שיחות, כוסות תה והרהורים על החיים בסטודיו של יואב. "אני מתחבר אל הפסל הזה במיוחד כי יש בו משהו כנעני ומאוד אנטי מודרני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החצר

לא מרפסת, לא גג, אלא חצר של ממש. במרכז החצר עומד עץ שסק שפירותיו אפילו ראויים למאכל. הבית שלו התחיל בכלל כסטודיו לפני כעשור ואז הוא הבין שבעצם זה מקום שכדאי לגור בו. חוץ מהחצר, שהיא אכן פנינה, יתרון נוסף לשכונה הוא שישראל יכול לצאת החוצה ולא להיתקל באנשי תעשייה, מדיה, פרסום ושלל מוקשים אחרים.

המרצדס

"הבחירה הנכונה בזמן הנכון, במקום הנכון, לאדם הנכון" כך הוא מתאר את רכישת המרצדס הכסופה, מודל 96. לא מדובר בפטיש למותג הספציפי אלא ב"חשיבה שכלתנית נטו". בת זוגו נימה היא זו ששכנעה אותו לקנות אותה, (למרות שלא נתנו לו לקחת אותה לנסיעת מבחן) ומאז הוא כמעט שלא הולך ברגל.

השכונתי

את הקיוסק "מפגש שפירא" מנהלים בני ואחיינו יחזקאל, שנושא בגאווה את התואר "האיש הכי שמן בשפירא". מחוץ לקיוסק יושבי חברי פרלמנט השכונה ומשחקים שש בש. הוא קונה שם עיתון בבוקר וצעצועי BEN10 לילד "זה מה שמרוקן את הכיסים של ההורים היום".

גל זייד

פעם גל הציע לישראל "לצאת לשחייה מעבר לשובר גלים". בזמן שישראל היה בטוח שהוא טובע שבע פעמים לפחות, גל "דילג לו מעל הגלים". השניים מכירים כבר שנים והספיקו לעבוד יחד על כל מיני פרויקטים. "אני מעריץ ומעריך את הגישה הספורטיבית שלו לחיים. מבחינתו כל רעיון הוא בר ביצוע". הכירו את החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו, השחקן, הבמאי והתסריטאי, גל זייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully