וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע בעזה: 72 בתולות או 3,000 דולר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.3.2009 / 18:45

על פי דיווח, חמאס מבטיח 3,000 דולר לכל מי שיינשא לאלמנת שהיד. התנאים: אדם דתי, בעל יכולת לפרנס 2 נשים לפחות. הארגון מכחיש

חמאס מכחיש את הדיווחים לפיהם בארגון מבטיחים 3,000 דולר לכל אדם שיתחתן עם אלמנה של פלסטיני שנהרג במהלך העימותים עם צה"ל ברצועת עזה ונחשב לשהיד. דובר הארגון, איסמעיל רדוואן, אמר היום (רביעי) לאתר "אל-ערבייה" כי "חמאס אינו מקצה שום סכום ואינו מקדם שום רעיון המעודד צעירים להינשא לנשים שבני זוגן נהרגו במלחמה האחרונה בעזה".

האתר הערבי "אפאק" דיווח השבוע על פרויקט שמקדם חמאס ברצועת עזה, במסגרתו מתכוון הארגון להעניק סכום כסף לכל מי שיינשא לאלמנתו של שהיד. "ישנם תנאים ברורים שעל הצעיר למלא על מנת שיקבל את הכסף", נכתב בדיווח, "הוא חייב, בין השאר, להיות מסוגל לפרנס שתי נשים או יותר, למלא אחר עקרונות הדת והמוסר, לספק לרעייתו החדשה מקום מיוחד ולטפל בילדיה".

רדוואן הכחיש את הדיווח ואמר כי לכל אחד יש זכות להתחתן עם מי שהוא רוצה. "ממשלת חמאס אינה מתערבת בנישואים. אם הדיווח הזה היה נכון, הייתי הראשון שמתחתן עם אלמנת שהיד ומקבל את הכסף", הוסיף. יחד עם זאת, רדוואן ציין כי קיימים מספר גופי סיוע אסלמיים הפועלים בעזה ומעודדים צעירים פלסטינים להתחתן עם אלמנות של פלסטינים שנהרגו מאש צה"ל בעזה החל מלפני חמש שנים ועד המלחמה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully