וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודי התעוררה ודרשה: "עוד מסיבה אחרונה"

עידן דורנר

18.3.2009 / 14:15

לכוכבת האח הגדול הבריטי נותרו רק ימים ספורים, אך היא נשארת אופטימית. היא תזכה לביקור מהכוכבת הבוליוודית עמה הסתכסכה בתוכנית

כוכבת "האח הגדול" הבריטי, החולה הסופנית ג'ייד גודי, התעוררה היום (רביעי) משנתה ודרשה: "שכולם יתכוננו, נערוך מסיבה גדולה ואחרונה הערב. אני רוצה לראות חיוך גדול על הפנים של כולם". מצבה של גודי החמיר בסוף השבוע האחרון, ולטענת מקורביה היא מסוממת ממשככי כאבים ומרבה לישון. כך דיווח ה"סאן" הבריטי.

בתוך כך, שילפה שטי, כוכבת הקולנוע ההודית שהסתכסכה עם גודי כשהשתיים הופיעו יחד בגרסת הסלבריטי של "האח הגדול" הבריטי, טסה לבריטניה על מנת להיפרד מגודי בת ה-27, שחלתה בסרטן צוואר הרחם ולפי ההערכות נותרו לה ימים ספורים לחיות.

שטי עברה מסכת השפלות וזכתה לקיתונות של לעג מצד המשתתפים האחרים בתוכנית שצחקו על מבטאה ועל מוצאה. לפי טענות של צופים, השותפים בדירה שהוויי חייהם מתועד בתוכנית גם כינו אותה "פאקי", כינוי גנאי גזעני לפקיסטנים בבריטניה. בין היתר כינתה גודי את שטי "כלבה". בעקבות המקרה אלפי צופים שיגרו מכתבי תלונה לערוץ 4 הבריטי שבו היא משודרת, וטענו ששטי נתקלת בגזענות בוטה מצד עמיתיה. במקביל הועלתה הצעה לדון בעניין בפרלמנט הבריטי, ממשלת הודו התערבה בנעשה וגם ראש הממשלה דאז טוני בלייר התייחס לפרשה. במקביל, התוכנית זכתה לשיאי צפיה חסרי תקדים.

הביקור היה אמור להיערך כבר ביום שני, אולם נדחה מכיוון שגודי לא חשה בטוב. עם זאת שטי, בת 33, שהפכה לחברה קרובה של גודי לאחר התקרית הגזענית, התחייבה לראות אותה לפני שתמות. בראיון לדיילי סטאר אמרה שטי: "אני מרגישה נורא בגלל כל מה שקרה לה. כל מה שאני יכולה לעשות הוא להתפלל. אני לא מאבדת תקווה ורוצה לראות אותה בפעם האחרונה. אני רוצה לזכור אותה תמיד מחייכת, יפה וחברותית".

שטי גילתה כי נדהמה לראות כיצד בריאותה של גודי מדרדרת במהירות: "כשיצאתי ללונדון ביום ראשון, הייתי משוכנעת שאוכל לפגוש אותה. אך המצב שלה החמיר. היא מסוממת בכבדות ובקושי ערה. אני מרגישה רע כי יכולתי לפגוש אותה כבר לפני יומיים".

שטי לא הגיעה לחתונה המסוקרת של גודי, שנערכה לפני כחודש, בשל התחייבויות קודמות, אך דאגה להתקשר אליה ולאחל לה מזל טוב ממומביי. "תמיד הרגשתי שאנחנו מחוברות באיזושהי צורה. היא הגורם המרכזי לפרסום שלי בבריטניה. גיליתי ג'ייד חדשה לעומת זו שהכרתי ב"אח הגדול". הערצתי את הרוח שלה ואת הדרך בה התמודדה עם מחלתה. כל החוויה עזרה לי להבין שהחיים קצרים מדי מכדי לשמור טינה".

ג’ייד גודי אמנם עדיין בחיים, אבל הגליון המיוחד שהוציא לזיכרה המגזין OK ובו גם "מילותיה האחרונות", נמכר כבר בשני מיליון עותקים. התאריך המופיע בשער המגזין הוא 24.3, אולם הוא כבר נמכר בבריטניה. שנת המוות, 2009, כבר מתנוססת על השער, על אף שגודי עדיין לא החזירה את נשמתה לבורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully