וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד? מתחזים לשוטר ושודדים עוברי אורח

איילה חננאל וקובי מנדל

18.3.2009 / 10:37

האם טרנד חדש משתלט על עולם הפשיעה הישראלי? במספר תקריות בזמן האחרון, נשדדו עוברי אורח על ידי אלמונים שהתחזו לשוטרים

שני צעירים נעצרו אמש (שלישי) בחשד שהתחזו לשוטרים ושדדו רוכב אופנוע בתל אביב. המעצר מצטרף לשרשרת של תקריות דומות שבהם עוברי אורח נשדדו על ידי אנשים שהזדהו לשוטרים וערכו חיפוש על גופם.

שלשום, לקראת שעות הערב, עקבו השניים ברכב מיטסובישי אחר רוכב האופנוע, תושב גבעתיים, בזמן שנסע בדרך הטייסים בתל אביב. בשלב מסוים הורו לו השניים לעצור בצד הדרך. החשודים ירדו מהרכב, התחזו לבלשי משטרה, ערכו חיפוש על גופו של רוכב האופנוע ושדדו את ארנקו ואף את האופנוע.

המתלונן ההמום פנה למשטרה ולאחר שמסר פרטים חלקיים לגבי החשודים והרכב, הצליחו הבלשים לאתר אחד מהם, בן 23 מרמלה, שברשותו נמצא רכב המיצובישי שבאמצעותו התחזו הוא וחברו לשוטרים. בהמשך, ולאחר חקירה מאומצת, אותר החשוד הנוסף, בן 19 מתל אביב, ובחקירתו הודה בביצוע השוד ואף הוביל את החוקרים לחולות חולון שם החביא את האופנוע ששדד יחד עם חברו. בבית משפט השלום תל אביב האריך אמש את מעצרם של השניים בשבעה ימים.

בשבת האחרונה אירע אירוע דומה בחיפה. שלושה אלמונים התחזו לשוטרים, ערכו חיפוש על גופו של עובר אורח בן 35, ושדדו ממנו מכשיר טלפון נייד ו-350 שקלים. הנשדד לא נפגע ואילו השלושה נמלטו.

ואילו לפני חודש עצרה משטרת נתניה שני עבריינים בחשד שגם הם התחזו לשוטרים ושדדו עובר אורח, הפעם עובד זר אזרח לתאילנד. על פי התלונה, השניים, תושב חדרה בן 26 ותושב אור עקיבא בן 32, ערכו "חיפוש" על גופו של עובד הזר, לאחר שהציגו עצמם כשוטרים, ואז שדדו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully