וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת רק נבחרה - וכבר יוצאת לפגרה

פנחס וולף

18.3.2009 / 10:42

חילוקי דעות בין הח"כים על מועד היציאה לפגרת החג הסתיימו בפשרה: ב-1 באפריל יצאו הח"כים הטריים לחופשה וישובו ב-3 במאי

הכנסת תצא לפגרת הפסח ב-1 באפריל ותשוב למושב הקיץ ב-3 במאי. כך החליטה היום (רביעי) הוועדה המסדרת של הכנסת. בוועדה עלו חילוקי דעות בין חברי הכנסת שביקשו לצאת לפגרה מוקדם יותר, לבין חברי הכנסת שביקשו לצאת לפגרה יומיים לפני חג הפסח.

ח"כ שלמה מולה (קדימה) אמר כי "לא תיתכן אבטלה סמויה של חברי הכנסת", והציע לצאת לפגרה יומיים לפני חג הפסח. לעומתו, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) ביקש שהכנסת תצא לפגרה כמו בכנסת הקודמת, שבועיים לפני חג הפסח, והוסיף כי אם תוצג ממשלה לפני כן, הפגרה תבוטל.

חברי כנסת אחרים ובהם איתן כבל (העבודה) ואופיר אקוניס (ליכוד) הציעו שהכנסת תצא לפגרה ב-1 באפריל. לדברי ח"כ כבל, "גם בהלכה היהודית יש חשיבות לעניין מראית העין ואנחנו יודעים מה תדמיתנו עכשיו".

יו"ר הכנסת בפועל מיכאל איתן, ביקש ממזכיר הכנסת לשתף לפני הישיבה בהצעת ההחלטה את ח"כ רובי ריבלין, המועמד לתפקיד יו"ר הכנסת. ריבלין ביקש שמפני מראית העין, הכנסת תצא לפגרה ב-1 באפריל, כשבוע לפני חג הפסח.

יו"ר סיעת קדימה ח"כ יואל חסון, אמר כי השאלה היא מדוע לא מתחילים את המליאה בכל יום בשעה 11:00 במקום בשעה 16:00, "הרי היום למעט שתי ועדות אין היום ועדות פעילות, ואין סיבה שהמליאה לא תעבוד בצורה מלאה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully