וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו שש יצירות לא מוכרות של שייקספיר

טלי גולדשטין

17.3.2009 / 20:40

איש האקדמיה, הדוקטור ג'ון קאסון, טוען כי לאחר שלוש שנות מחקר, גילה שש יצירות מוקדמות ובלתי מוכרות של וויליאם שייקספיר

חשבתם שאתם מכירים את כל יצירותיו של המחזאי הבריטי ולהטוטן השפה האנגלית וויליאם שייקספיר? טעיתם. דוקטור ג'ון קאסון טוען כי גילה שש יצירות מוקדמות של שייקספיר שמעולם לא נחשפו. לדברי קאסון, הוא מצא את הסונטה הראשונה שחיבר שייקספיר, "סונטת פייטון", הקומדיה הראשונה "מוסדורוס" והטרגדיות הראשונות "לוקרין וארדן".

קאסון בילה את שלוש השנים האחרונות בבדיקת וחקירת כתבים, שלפי הסברה קשורים לשייקספיר. כמו כן, הוא חקר את חייו ומכתביו של האציל סר הנרי נוויל, אשר לטענת כמה מהחוקרים הוא מחברם האמיתי של מחזות שייקספיר.

"התחלתי בבדיקת עבודות שלא היינו בטוחים בזהות מחברן. בדקתי האם יש ראיות לכך שהן חוברו על ידי הנרי נוויל. מצאתי שפע ראיות המעידות על כך שאלו יצירות של שייקספיר בתחילת דרכו", אמר קאסון. "מצאתי שש יצירות חדשות שלא נכללו עד היום בקאנון שייקספיר", הוסיף. לטענת קאסון, "פייטון" היה שם העט בו השתמש שייקספיר בתחילת הקריירה שלו. לכל המעוניין, קאסון פרסם את ממצאיו בספר הנקרא Enter Pursued by a Bear.

בשבוע שעבר, הוצג בלונדון דיוקן של שייקספיר, שלפי הסברה הוא הדיוקן היחיד של הגאון הספרותי שנעשה בחייו. ככל הנראה, צויר הדיוקן ב-1610, שש שנים לפני מות שייקספיר בגיל 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully