וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "מקווה שביום שני תושבע הממשלה"

17.3.2009 / 20:00

יו"ר ישראל ביתנו הביע תקווה שעד יום שישי יסתיים המו"מ הקואליציוני וקרא למפלגות הימין לגלות גמישות בדרישותיהן מול הליכוד

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הביע הערב (שלישי) תקווה כי הממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו תושבע ביום שני הקרוב. בישיבת מזכירות המפלגה, הביע ליברמן גם תקווה שעד יום שישי הקרוב יסתיים המו"מ הקואליציוני. ליברמן הציג בישיבה את ההסכם הקואליציוני שנחתם ביום שני לפנות בוקר בראשי תיבות בין צוותי המשא ומתן של ישראל ביתנו והליכוד.

שר החוץ המיועד ליברמן קרא בישיבת המזכירות למפלגות הימין לגלות גמישות בדרישותיהן ולסיים את מלאכת הרכבת הממשלה במהירות האפשרית. "אני פונה לחבריי בימין, חשוב שנלמד את הלקח של הכנסות הקודמות. יש את כל הסיבות לזרז את המשא ומתן הקואליציוני ולהקים את הממשלה", דברי ליברמן.

עוד אמר ליברמן כי "לכולנו יש היום אחריות, גם על הנושא התקציבי, גם על נושא הביטחון וההשכלה. הסוגיות לא סובלות דיחוי, כולל סוגיית שליט, שהיום אנחנו שומעים שהיא כנראה תונח לפתחה של הממשלה החדשה וצריך בצד את כל הדברים האחרים".

ליברמן הזכיר למפלגות הימין כי "מי שהפיל את שמיר, זה היה הימין ובתמורה קיבלנו את ממשלת רבין ואת אוסלו א' ו-ב' וגם מי שהפיל את ממשלת נתניהו הראשונה זה היה הימין. כרגע ישנה הזדמנות וכמה שיותר מהר תקום ממשלה, זה יהיה יותר טוב".

ליברמן התייחס גם לדברי הביקורת שספגה מפלגתו. לדבריו, "קראתי המון ביקורת מכל אלו שעבדו קשה להכשיל את ישראל ביתנו, איננו מתרגשים מכך. יש לנו הישגים משמעותיים בכל הסוגיות וגם בנושא המשילות. אמנם זה לא שינוי השיטה, אבל יש הרבה סעיפים שמשפרים את תחום המשילות ויש גם סעיפים שיקלו על תהליך הגיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully