וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימפנזה תקף, הבעלים נתבעת במיליונים

טלי גולדשטין

17.3.2009 / 18:34

משפחתה של קרלה נאש, שהותקפה בחודש שעבר על ידי טרוויס השימפנזה ועדיין מאושפזת בבי"ח, תובעת מהבעלים 50 מיליון דולר כפיצוי

משפחת האישה מקונטיקט, שהותקפה בחודש שעבר על ידי שימפנזה, תובעת פיצויים בסך 50 מיליון דולרים מבעלי הקוף. קרוביה של צ'רלה נאש הגישו את המסמכים נגד סנדרה הרולד אתמול (שני) בבית המשפט העליון בעיר סטמפורד. התביעה דורשת פירוט של נכסי הרולד וצו מניעה מפני מכירתם.

נאש בת ה-55, איבדה את אפה, ידיה, שפתיה ועפעפיה והיא עלולה להתעוור ולסבול מנזק מוחי לאחר שהותקפה ב-16 בפברואר על ידי השימפנזה טרוויס, חיית המחמד של הרולד בת ה-70. טרוויס גדל במשך כל חייו כבן אדם לכל דבר. הרולד גידלה אותו מאז היה קטן ואילפה אותו, בין היתר, להשקות את העציצים, לשתות יין, לצחצח את שיניו ולתפוס כדור בייסבול. מעולם לא היתה לו היסטוריה של אלימות עד לתקיפה. נאש מאושפזת כיום בבית חולים בקליבלנד במצב קשה. "שום סכום של כסף לא יוכל לפצות את אחותי על פציעותיה", אמר אחיה של נאש מייקל.

המשטרה בקונטיקט בודקת בימים אלו האם התקף הזעם בו לקה טרוויס השימפנזה שגרם לו לפצוע את נאש באורח קשה, קשור למחלה זיהומית בה לקה, שיש לה תופעות לוואי של התקפי פסיכוזה. באותו יום טרגי, טרוויס קיבל תרופה נגד חרדות שהוכנסה לתה שלו, הוא הצליח לקחת את המפתחות ולצאת דרך הדלת האחורית. הוא החל להכות על מכוניות חונות, כשהוא מסמן שהוא רוצה לצאת לסיבוב. הרולד המודאגת מהתנהגותו התקשרה לשכנתה, חברתה הטובה קרלה נאש. לרוע המזל, ברגע שהיא הגיעה טרוויס תקף אותה ונשך את פניה.

הרולד ניסתה להציל את חברתה על ידי תקיפת חיית המחמד האהובה שלה עם סכין מטבח, אך הוא המשיך במסעו ויצא לכיוון השוטר שהגיע למקום. השוטר ירה בו מספר פעמים מחשש לחייו וטרוויס נפצע והחל לדדות מהמקום. עד אז הגיעו עשרות שוטרים לזירה. הם עקבו אחר שובל הדם שהשאיר אחריו טרוויס ומצאו אותו שוכב בכלוב שלו כשהוא כבר מת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully