וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מועדון חשוד בזיוף אישורים רפואיים

איילה חננאל

17.3.2009 / 17:53

איציק וזאנה, שותף בניהול מועדון הקלרה בת"א, נעצר בחשד שנהג לזייף אישורים רפואיים של מאבטחים למרות שחלקם בעלי הפרעות נפשיות

מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: נעמה דרור)

איציק וזאנה, תושב תל אביב בן 34 נעצר היום (שלישי) בחשד שנהג לזייף אישורים רפואיים של מועמדים לעבודות אבטחה. לפי החשד, באמצעות המסמכים המזוייפים הוצאו למאבטחים אלו רישיונות לשאת כלי נשק ואישורים לעסוק באבטחה ללא נשק. בין המאבטחים שהורשו לשאת נשק באמצעות האישורים המזוייפים ישנם אנשים בעלי הפרעות נפשיות ובעיות רפואיות.

בנוסף חשוד וזאנה, כי פתח חברות אבטחה באמצעות אנשים ללא עבר פלילי ופעל בחברות הללו, וזאת למרות שאסור לו להפעיל או לפעול בחברת אבטחה בשל עברו הפלילי. וזאנה הוא מבעליו של מועדון "הקלרה" בתל אביב. מעצרו של וזאנה הוארך בחמישה ימים.

שמו של וזאנה כבר נקשר בעבר להונאות במסגרת חברות אבטחה ובשנת 2007, הוא נעצר בחשד להעלמות מס בסך של כעשרה מיליון שקלים. וזאנה נחשד אז כי הפיץ חשבוניות מס מזויפות בהיקפים גדולים. זאת, לאחר שהמשטרה טענה שהוא שימש כשותף הסמוי בחברת "בסט אבטחה" אשר לטענתם הפיצה את החשבוניות. חודשיים טרם מעצרו של וזאנה, נרצח ביריות מטווח קצר ראש המאבטחים של חברת "בסט" אבטחה שגיא אור ז"ל, מחוץ למועדון "הנייט" בתל אביב.

בחקירה שהתנהלה דאז נגד וזאנה,התברר כי חברת "בסט" אבטחה, העסיקה מאות שומרים ומאבטחים במזומן וללא תלושי שכר. כמו כן עלה שבחברת האבטחה, הוצאו חשבוניות מס ללקוחות השונים, מבלי שכל החשבוניות מדווחות למע"מ והוגשו דו"חות כוזבים. בעקבות פרשה זו נאסר על וזאנה לצאת מהארץ וכאמור, נאסר עליו להפעיל חברת אבטחה או לפעול במסגרתה.

וזאנה עצמו מכחיש כל קשר לאישומים. לטענתו, האישורים שבידי המשטרה אינם אישורים רפואיים, אלא מסמכים המפרטים שם וגיל של כל אחד מהעובדים בחברה וזאת על מנת לשלוח אותו לקורס מאבטחים בן ארבעה ימים. בנוסף טוען וזאנה כי לאף אחד מאותם מאבטחים שהמשטרה טוענת כי זויפו עבורם אישורים, לא ניתן בפועל רישיון מהמשטרה לשאת נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully