וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של החשודים בתקיפת פישר

איילה חננאל

17.3.2009 / 12:10

החשוד המרכזי, כבן 20 מת"א, נשאר במעצר מכיוון שקיים "חשש ממשי לשיבוש חקירה מצידו". הוא תועד במצלמות האבטחה מחוץ למועדון

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב תל אביב בשנות ה-20 לחייו, בחשד שתקף את שחקן מכבי תל אביב בכדורסל, דיאור פישר, לפני כשבועיים. חשוד נוסף בפרשה, תושב תל אביב גם הוא בשנות ה-20 לחייו, נעצר ביום שישי האחרון. חשוד שלישי, תושב קריית אונו בשנות ה-20 לחייו, נעצר אתמול ומעצרו הוארך יומיים.

הצעיר מתל אביב שהובא היום להארכת מעצר, הוא החשוד אליו מיוחס ישירות אירוע הדקירה . המשטרה עצרה אותו בעקבות תיעוד של מצלמות האבטחה מחוץ למועדון. בעת שהגיעו השוטרים לדירתו, הוא השליך לתוך הכיור 20 גרם של חומר החשוד כחשיש. הצעיר מואשם בתיגרה במקום ציבורי, שיבוש מהלכי משפט, חבלה זדונית וקשירת קשר לפשע. לדברי המשטרה הוא מהווה סכנה ממשית לשלום הציבור, וקיים חשש ממשי לשיבוש החקירה על ידי השפעתו על עדים ומעורבים.

פישר הותקף לפני כשבועיים מחוץ למועדון "מנדי'ס" בתל אביב ונחתך בפניו. כתוצאה מהתקיפה נפצע פישר באורח בינוני ונזקק לניתוח כירורגי בפניו. מחקירת המשטרה עולה, כי חבורת אוהדים של קבוצה יריבה התעמתה עם פישר ומספר שחקנים נוספים מקבוצתו בעת שבילו במועדון, ובמועדון כמעט החלה קטטה. לבקשת השחקנים, התוקפים הוצאו מהמועדון, שם המתינו לפישר וחבריו בכדי "לסגור איתו חשבון". בצאתו מהמועדון הותקף פישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully