וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה נוסף: קרוקודיל טרף ילדה באוסטרליה

עידן דורנר

16.3.2009 / 17:36

המשטרה המקומית חוששת כי שאריות גופת האדם שנמצאו שייכים לילדה בת ה-11 שנכנסה ללגונה אתמול ומאז נעלמו עקבותיה

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: רן צימט)

המשטרה באוסטרליה חוששת, כי ילדה בת 11 שנעדרת מאז אתמול (ראשון), לאחר ששחתה בלגונה, נטרפה על ידי קרוקודיל. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו בקרוקודיל ענק שוחה באזור מעט לפני שנכנסה למים. המשטרה ערכה חיפושים נרחבים באזור בו נעלמה, אך כל שהצליחו למצוא הוא זוג מכנסיים אותם לבשה. לאחר מספר שעות נמצאו גם שאריות גופת אדם. כעת נערכת בדיקת DNA כדי לזהות את הגופה.

האזור הטרופי בצפון אוסטרליה משמש בית גידול לקרוקודילים החיים במים מלוחים, שגודלם עשוי להגיע לכמה מטרים. בחודש פברואר האחרון נמצאו שארית גופתו של ילד בן 5 מאוסטרליה בבטן של קרוקודיל: ג'רמי דבול נעדר מאז ה-8 בפברואר, לאחר ששיחק סמוך לבית משפחתו, בגדות נהר שעלה על גדותיו בצפון קווינסלנד. הילד הותקף ונאכל על ידי קרוקודיל באורך 4.3 מטר, שנתקע בנהר המוצף.

בשבוע שעבר ערף קרוקודיל את ראשה של ילדה בת עשר בפיליפינים. התקרית המזעזעת אירעה ביום שבת אך המשטרה מצאה את גופתה של הילדה (ללא הראש) רק ביום שני. היא ובני כיתתה היו בדרכם לבית הספר הצף שלהם באגם מיהאבה שבפיליפינים, כשהקרוקודיל התנגש בספינה בה שטו וגרם לה להתהפך. התלמידים שנפלו למים ניצלו על ידי המבוגר שליווה אותם בספינה נפרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully