וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "לא אשמש עלה התאנה של הליכוד"

פנחס וולף

16.3.2009 / 14:37

יו"ר קדימה מסרבת להצטרף לקואליציה של נתניהו. בפתח ישיבת הסיעה אמרה לבני: "אין שום חדש במו"מ. לא אוותר על עקרונותיי". אהוד ברק: "הממשלה הבאה תהיה ממשלה צרה"

גדעון צנטנר

(עריכה: רן צימט)

יושבת ראש קדימה ציפי לבני לבני אמרה היום בפתח ישיבת הסיעה כי דבר לא השתנה במשא ומתן הקואליציוני. "זה לא סוד שבמהלך השבוע האחרון התקיימו פגישות עם יו"ר הליכוד וראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. הבטחתי בעבר שאם אחשוב שיש כוונה כנה ואמיתית ויכולת לייצר ממשלת אחדות אמיתית, אבדוק את העניין. בשבוע שעבר ערכנו עוד בדיקה, הדברים מבחינתנו לא השתנו".

לבני שבה ואמרה כי "לקדימה יש דרך שצריכה לקבל ביטוי, גם בתהליך המדיני, בהמשך תהליך אנאפוליס וקידום שתי מדינות לאום, בנוסף הבהרנו איך אנו רואים את הרעיון של ממשלת אחדות. שתי המפלגות יושבות ומייצרות בסיס של שיתוף פעולה אמיתי, ועל שותפות אמיתית ושוויונית זו מצרפים שותפים נוספים. הבהרנו שזה לא נכון להצטרף כעלה תאנה כדי לחזק דרך אחרת. זה מה שהצגתי גם במהלך הימים האחרונים. אין בכוונתי לסטות מהעקרונות. אינני יכולה לומר היום שיש בשורה אחרת, ואלה הם העקרונות שבכוונתי לדבוק בהם גם בהמשך הדרך".

שר הביטחון אהוד ברק אמר בפתח ישיבת סיעת העבודה כי הממשלה הבאה תהיה ככל הנראה ממשלה צרה. "אלו הם הימים האחרונים לכהונת הממשלה הנוכחית. אנחנו בישורת האחרונה של הרכבת הממשלה החדשה, שככל הנראה תהיה ממשלה צרה", אמר ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully