וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לבנות תכנית להצלת הכלכלה"

16.3.2009 / 12:28

בפגישה שקיימו הארגונים עם ראש הממשלה המיועד נתניהו הם הזהירו מפני החרפת המשבר. נתניהו: "לעזור בראש ובראשונה לחלשים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: ענת ברק)

ראשי הארגונים החברתיים העריכו היום (שני) בפגישה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שמצבם בשנת 2010 יהיה חמור יותר מבשנת 2009.

בפתח הפגישה הבוקר אמר נתניהו כי "צריך לבנות יחד מדיניות חברתית כלכלית כדי לעצור את הרעה החולה וכדי לעזור לכל הציבור אך בראש ובראשונה לחלשים שנפגעים יותר מהמצב. המטרה שלי היא לשלב ידיים כדי להציע תוכנית להצלת החברה והכלכלה בישראל".

"יש פוטנציאל גדול לניהול שונה של בעיות החברה", הוסיף נתניהו, "כל משבר הוא גם הזדמנות לשינויים מבניים. צריך למצוא מסגרת שתאפשר לנהל את הדיון הזה על בסיס קבוע".

"עבודה קשה שבעתיים"

לדברי נתניהו, "אם אתם מסייעים לחלשים בימים כתיקונם, המלאכה שלכם קשה שבעתיים עכשיו כשאנחנו בפני משבר כלכלי שמשפיע על המצב החברתי ועל המצב של אזרחי ישראל".

אתמול קרא נתניהו קרא לבכירי המשק לפעול למניעת פיטורי עובדים. בפתח פגישה עם עשרות בכירים במגדלי עזריאלי בתל אביב אמר נתניהו: "אני קורא לכולכם לעשות מאמץ לשמר את העובדים. אני יודע שזה לא ניתן בצורה אבסולוטית ושזה ייקח זמן עד שהספינה של המשק תשנה כיוון, אבל בינתיים אני מבקש לעשות כל מאמץ בשביל למנוע את התפשטות האבטלה. האבטלה היא הבעיה הראשונה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully