וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוד לא חש שנורה ורדף אחרי המחבלים"

קובי מנדל

16.3.2009 / 12:42

רס”ב דוד רבינוביץ’ ורנ”ג יחזקאל רמזרקר שנהרגו אמש בפיגוע הירי בבקעה הובאו היום למנוחות. ”יחזקאל גידל את שלושת ילדיו לבד”

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: נעמה דרור)

שני ההרוגים בפיגוע אמש בבקעת הירדן הם רס"ב דוד רבינוביץ, בן 42 מראש העין, שהובא היום (שני) בשעה 12:00 למנוחות בבית העלמין בחיפה, ורנ"ג יחזקאל רמזרקר, בן 50 ממעלה אפרים, שהובא למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין ביבנה.

רס"ב רבינוביץ' הותיר אחריו ילד בן 13, הורים ושמונה אחים ואחיות. אחיו שרון סיפר לוואלה חדשות! כי דוד שירת בעשר בשנים האחרונות כשוטר תנועה במשטרת אריאל ונהג לבצע סיורים רבים בכביש הבקעה.

"בתחילה דוד לא חש שהוא נפגע מהירי ואף החל לרדוף אחר היורה עד שהתמוטט", סיפר האח. לדבריו, "הוא היה אדם רגיש ואכפתי אשר כאב את כאבם של כל האחרים והשקיע במשפחה". כשנשאל האם צריך לשחרר מחבלים כחלק מעסקה לשחרור גלעד שליט, ענה: "אני מניח שמקבלי ההחלטות לוקחים בחשבון אנשים כמונו. אני לא אלך להילחם על חזרה של שבוי. מהלך שכזה משמעותו מחבלים נוספים חופשיים".

חנן מרמור, הקב"ט של מעלה אפרים סיפר הבוקר לוואלה! חדשות, כי "חזי היה אדם צנוע שגידל את 3 ילדיו לבד". יחזקאל רמזרקר הותיר אחריו שלושה ילדים – שני בנים בני 24 ו-21 וילדה בת 16, ולדברי מרמור, "הוא היה טיפוס ביתי שדאג לילדיו והיה נאמן להם מאוד". מרמור, שבמסגרת עבודתו כקב"ט היה בקשרי עבודה שוטפים עם רמזרקר שעבד כשוטר, מספר על אדם חביב עם חוש הומור, אבל גם "איש עבודה קשוח שלא עשה הנחות לאף אחד".

על פי הערכת המשטרה, המחבלים שירו למוות בשני השוטרים בכביש הבקעה, ביימו ככל הנראה תקלה ברכב שבו נסעו. עוד עולה מהחקירה כי שני השוטרים סברו ככל הנראה שהרכב שבו נסעו המחבלים נזקק לעזרה ולאחר מכן, ניצל אחד המחבלים את הסיטואציה כדי לירות בשוטרים מטווח קצר. שני השוטרים נמצאו ירויים בראשם, ברכב לצד כביש הבקעה, מדרום ליישוב משואה. צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום וקבע את מותם לאחר שביצע ניסיונות החייאה אינטנסיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully